|
||||
|
||||
Ik heb idd bij veel van deze auto's het idee dat kun je er wel voor vragen maar krijg je er nooit voor. Ik vind de golf GTI prijzen wel echt belachelijk gestegen, vroeger kocht je ze voor een kratje bier nu vragen mensen 5k+ voor een golf 2 gti... Behoorlijk rendement op die auto's.. Maar dit heeft alles met populariteit van het model te maken, zeldzaamheid zegt vrij weinig bij de verkoopwaarde van een auto.
|
||||
|
||||
zeldzaamheid zegt inderdaad helemaal niks. tenminste niet bij deze modellen.
Een originele Audi 50 is zeldzamer dan een golf gti of zelf een T1. Qua waarde doet het er niks aan. Hoewel ze langzaam stijgen. Het is net wat een gek er voor geeft. Met een echte audi50 heb je iets uniek/ vrij bijzonders maar geen goud in handen. Het is vooral een liefhebbers auto en geen auto om ooit rijk mee te worden als je hem een tijdje verstopt in een schuur.
|
||||
|
||||
Toch is het waarschijnlijk een betere investering dan je geld op een bank zetten...
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft ook met het verleden te maken vermoed ik zo, een T1 of een Golf 1 GTI zijn (VW) iconen, terwijl een Audi 50 in hun schaduw staat. Ze worden allemaal uiteindelijk grof geld waard, alleen duurt het voor de ene wat langer dan voor de ander. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat geloof ik ook zeker. De Audi is ook nooit een groot succes geweest waardoor de verkoop aantallen ook vele malen lager lagen
|
||||
|
||||
Maar hij heeft wel gezorgd voor de redding van het Audi-concern, en die erkenning krijgt-ie ook wel zo langzamerhand...
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo dit? Tekst hierover?
|
||||
|
||||
http://www.autobild.de/klassik/arti...50-4444665.html
Het hele VAG-concern eigenlijk, samen met Golf en Passat...