|
|||
|
|||
vandaag de wielen erop gelegd en weer een hele hoop geschuurd morgen word er weer gespoten en dan woensdag alles er weer op zette goed hangen en weer schuren en dan voor de laatste keer de spuitcabine in, maargoed genoeg geluld nu de foto`s
later deze week volgen dr weer wa foto`s |
|
|||
|
|||
Zelfde als vorige keer dat je het vroeg maar da maakt nie uit ze zijn 6j en et 13
|
|
|||
|
|||
Ziet er strak uit, welke kleur krijgt hij?
|
|
|||
|
|||
L 97 A diamant silber
|
|
||||
|
||||
Kijk dat ziet er goed uit, die is straks weer als nieuw. En hoe meer geduld je nu hebt des te beter het resultaat word. Maar vaak kunnen de meeste niet wachten met het in kleur spuiten. Pak je de motorruimte niet mee trouwens?
|
|
|||
|
|||
de motorruimte pak ik niet mee die hebbe ze al een keer gedaan, en ik vond het er goed genoeg eruit zien staat nog goed in de lak etc en motor ziet er verder ook nog prima uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
ah oké netjes, goed bezig |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jahoor hij is er helemaal klaar voor, volgende week gaat hij in de lak en dan is t opbouwen en gaan met die banaan.
als de golf klaar is ook nog effe de mazda afmaken |
|
|||
|
|||
jaaaaaaaaaah hij is gespoten!!! zal vnv even fotos erop zetten
|
|
|||
|
|||
gespoten golfke
en toen kwam ik iets tegen op mp en ik kon t niet laten nu nog even schoonmaken maar dat gaat helemaal lukken dankzij goeie tips van mark mk1! |
|
|||
|
|||
leuk projectje, eentje om in de gaten te houden denk ik!
|
|
||||
|
||||
Heel mooi. Kleur is ook super. Je hebt een nieuwe mk1 gecreëerd
|
|
||||
|
||||
aaaah dik!