|
|||
|
|||
Je zou gaan denken dat het een 88 is met oude deuren erin .............
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zou het VW logo vanachter in het midden moeten zitten |
|
|||
|
|||
Uhh, ook nog een oud paneeltje ingelast?
Of een overgangsmodel? Bouwjaar 87 kan ook eind 87 zijn. Kas van 87 nog op voorraad, veel losse onderdelen van nieuwe modeljaar 88? Gebeurde bij MK immers ook veel. Last edited by NielsDub : 12-11-2014 at 23:48. |
|
||||
|
||||
bij een 16v was een dakantenne altijd standaard..wel met een dopje in het lvs..
het is wel degelijk een vroeg model lijkt me..ze hebben enkel wat nieuwere spullen erop geschroeft.. bumpers worden nogal snel grijs ipv zwart..emblemen slijt het chroom vanaf etc toont gewoon een stuk frisser zo.. het interieur kun je eventueel op een zaterdagmiddag weer veranderen naar oud type ,hendels aan het stuur idem.. beter dan een hoop laswerk of oude schades repareren .. vind het een heel mooi ding eigenlijk... |
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad een heel mooi ding, maar de prijs is niet mooi Daarvoor verwacht je eentje die wel echt origineel is, zeker gezien je voor die prijs al een mooie originele G60 kan kopen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.2dehands.be/autos/volksw...-210449152.html Deze stond dacht ik 3 maand geleden in frankrijk (oorspronkelijk een zwitserse wagen). Prijs was 6300 euro, onderhandelbaar, met een hoop originele stukken bij. Ikzelf was net te laat want er kwam al iemand kijken. En had niet direct de mogelijkheid om erachter gaan. Nu bijna het dubbele |
|
||||
|
||||
Ja stond stond… 5 jaar geleden stond er ook een hele hoop te koop voor minder. Ik zie 11k staan dus dan lijkt me 7k voor een vroege 16v in superstaat niet gek. Als je ergens een a1 conditie g60 vind voor 6k dan moet je alles uit je handen laten vallen en als een malle het ding op gaan halen.
Ik denk dat we hier gewoon de prijzen van nu zien, een zgan g60 kost gewoon 10+ en een 16v rond de 7k en een 8v rond de 5k. Dat zijn toch bedragen die ik de laatste tijd veel voorbij zie komen voor dergelijke auto's. Misschien dan toch gewoon maar accepteren of een Golf 3 kopen. Die koste 5 jaar geleden 4 rooitjes en nu heb je ze al voor 750 euroknallers, echt spotgoedkoop
|
|||
|
|||
Tussen 6 of 7 en 11K zit altijd nog een klein verschilletje... Duidelijk eentje die voor de quick win wil gaan. IK heb in elk geval geen 11K over voor zo'n auto. Maar waarschijnlijk denk ik daar over en jaar of 10 weer anders over...
Er zal vast ook nog wel een keer een -6 of 87-er voorbij komen voor minder. 't Blijft toch wat de gek er voor geeft. En andersom wat de gek er voor vraagt. Die zeldzame oak-grüne MK1 GTI die vorig jaar op MP stond werd volgens mij onder de 4K voor gevraagd. Kennelijk was de verkoper daar tevreden mee. Was binnen enkele uren verkocht. En daar baal ik ook nog steeds van dat ik m toen pas zag toen t al te laat was.... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Ik spreek niet over 5 jaar geleden Ben het gaan opzoeken, was 2 maand geleden |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er een paar dagen geleden nog een op kapaza zien voorbij komen. Wel niet honderd procent origineel, in de zin van echt origineel zijn, maar ik bedoel eentje waar niet met de motor is geprutst enz. Eentje die niet verpest is.. http://www.kapaza.be/nl/volkswagen/...60-89767028.htm Ja ok hij heeft er een rallye intercooler insteken, maar buiten dat en het feit dat hij herspoten is is deze denk ik wel origineel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Stond een paar weken geleden zo'n eikengroene special te koop in Friesland. PL uit 89 met 128K en nog niet ingevoerd. Vraagprijs 9 ruggen en in no time pleite.
|
|||
|
|||
Kijk eens naar de rechterdorpel , midden onder het deurrubber, lijkt toch een serieuse roestplek te zitten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij welke? Ik zie het niet... |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij de Zwarte , waar het topic over begonnen is. De eenalaatstte foto in de advertentie. |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze staat ook op Kapaza, bieden vanaf 8500, en op 2ehands voor 11000. Zit nogal wat rek in kennelijk. Gevalletje easy money lijkt me. http://www.kapaza.be/nl/volkswagen/...at-89522582.htm |
|
||||
|
||||
Bij zulke prijscategorien komen bij mij dan ook weer andere dingen om de hoek kijken trouwens.. dan zou ik 'm ook helemaal naar mijn smaak willen. Geen 5drs, maar een beperkt aantal kleuren (rood, wit, ..), Recaro, geen import zoals eerder vermeld. Als je een aantal van die eisen hebt dan wordt het een vrij onmogelijke zoektocht. Zeker als je het op de eerste plaats al meteen te duur vindt, maar dat is ieder voor zich.
|
|||
|
|||
Zeker in NL haast onmogelijk om nog een in originele goede staat verkerende MK2 GTI en dan ook nog geen import... MK1 komt dan voor mijn gevoel zelfs vaker voorbij (en is dan ook zomaar weg natuurlijk). Eind jaren 90 en begin van deze eeuw zijn er bergen MK2's verneukt met Tupperware tuning en inmiddels op t schroot beland of is aan niemand te slijten. In België staat wat dat betreft meer aardigs te koop, maar dat zijn daar veelal al geïmporteerde auto's.
|