|
||||
|
||||
Quote:
Nooit geweten dat TH-Line's er ook in 4,5 J waren ????? :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
sterker nog..... het gaat hier om FOTO'S!!! van een T2a
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
precies Tommy..............
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja, dat had ik gelijk gezien, 1967, toen zijn er maar een paar van de band af gekomen. dus. NIET VERKLOTEN AUB!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja, het begint bij een foto en dan zijn er een paar G*&^$%n die het na moeten doen en er zo'n mooie T2a uit 1967 voor moeten gaan verknallen. vandaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou het zo doen!
|
||||
|
||||
Wat een paniek om een foto, en dan nog, als hij dat zou willen doen......
|
||||
|
||||
Vind ik ook, ik zou mijn bus never zo maken, maar als ik dat wel wilde en ik had zo'n 1922'er ding... dan was het mijn bus en daar heeft niemand een $@^%$%^(:p) over te zeggen. Lekker peuh! Maar nu back on topic niet zo neuzelen over een plaatje jongens, kom op!
|
|
||||
|
||||
Quote:
So what? Ook al koopt iemand een barndoor samba met 100 originele kilometers op de teller en gaat em daarna plat gooien met een sloopkogel? Tis zijn bus! Heb het zelf gedaan bij een syncro 16" enkelcabine pick-up. Niemand (nouja bijna niemand) die snapt dat zoiets zeldzaam is, maar volgens de experts zijn er slechts 34 van die dingen gemaakt (idd zeldzamer dan enig 67er t2 (GAAP) of een barndoor. Zou gesloopt worden voor de 16" onderdelen, ik vond dat zonde dus met alle geweld die slopert afgetroggeld. Zo was een van de weinig overgebleven exemplaren nog te redden, ooit zullen mensen het snappen.. - net als een t1 met verbreede stalen laadbak-. Moraal, laat iedereen lekker doen met z'n spul wat hij wilt, ben je er op tegen zorg dan dat jij de eigenaar wordt van datgene Is dat niet mogelijk...JAMMER DAN! |
|
||||
|
||||
nog een paar om van over de zeik te gaan dan:
cal-look hebmuller: cal-look V30 (prototype): fridolin:
|
||||
|
||||
Die Fridolin vindt ik nog best vet!!!
|
|||
|
|||
Rico, al die berichten van jouw klinken wel een beetje als een kras op een lp. Altijd het zelfde liedje:
hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel...hou het orgineel... Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Quote:
[volledig offtopic] Altijd beter dan die ceedees van tegenwoordig. GVD niet eens af te spelen op mijn CD-speler vanwege de copy-control... :S Toch terecht dat ik laatst een nieuwe platenspeler heb gekocht! Jens [/volledig offtopic]
|
|||
|
|||
Quote:
ha ha ha, lol, tja , kan er best om lachen hoor. Kijk, mijn boodschap is bekend en ik heb de afgelopen paar weken niets meer in die richting gezegd, dus ik dacht, laar ik maar weer eens wat roepen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar is het ook voor bedoelt. Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Soms lees ik ergens een topic en dan denk ik, 'waar blijft die reactie van Rico nou?' hahaha stug volhouden...
|
|
||||
|
||||
Orgineel is voor mietjes
|
|
||||
|
||||
1e foto mijn keef na een mogelijke toekomstige restau. 2e origineel 3e gechopt verlaagd, en die rode ook iets ingekort, en de spoiler aangepast ps. ik ontken dat die rode ooit in mijn bezit is geweest
|
||||
|
||||
ach boeie zoon nep porsche is toch vet....!
|
||||
|
||||
Jolanda heeft dit geshopt, om een beeld te geven van het busje hoe die nu is en hoe die was. In een oog opslag.
op de website staan er nog meer: wakebus.com bij foto's en dan before en after.... groetjes michiel
Live 2 Ride!!! Last edited by wakebus-m : 27-08-2005 at 19:56. |