|
||||
|
||||
Quote:
In het luchtfilter huis kunnen evengoed 4 filters geplaatst worden. (Weet niet of dat enige stukken tegen houd, maar hiermee voorkom ik het wel. Uiteindelijk zou ik 5 filter kunnen hebben. Of die andere 4 filters de druk aan kunnen weet ik niet. Dat dat niet werkt klopt. Omdat de lucht niet gecomperesseerd wordt. Ik praat over een echte turbo. Met bv een RC motor.
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 18-11-2014 at 14:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas wil ik niet meer de motor en de rest er uit halen, mogelijk omlassen. Het duurt nu eigenlijk al te lang.. Ik heb tijdens de opbouw van de golf mijn motor uit elkaar gehad. Is nog in nette staat, waar nodig vervangen. Daarbij, 't heeft iets. |
|
||||
|
||||
Belangrijk is ook dat de carburators de druk aan kunnen.
Maar ik denk dat je kan beginnen met de originele luchtstroming en vanaf daar verder moet gaan testen.
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 18-11-2014 at 15:02. |