|
||||
|
||||
volgens mij kunne we binnekort zelfs een limburgse afdeling starten
maar verder zeer nette wagens wat je hebt gehad . Blokje van die g40 ziet er echt goed uit |
|
|||
|
|||
Quote:
waar kom je vandaan dan uit limburg? kunnen allicht een keer een mini meeting houden ofzo.. extreem groot is limburg niet en ik woon in het midden! |
|
||||
|
||||
ik woon in het onderste gedeelte stein ligt kort bij sittard
kort bij belgische grens maar mini meeting altijd leuk |
|
|||
|
|||
Quote:
stein das makkelijk te overbruggen.. is er nog wel eens wat bij makado in beek te doen of is het daar uitgestorven?? kan me herinneren dat ik daar wel eens heen ben gereden met men polo 2 toen nog.. laterz |
|
|||
|
|||
zo weer een aanpassing gedaan aan de polo.. De oude auspuff was nog al lek met gungum ben ik door de keuring gekomen maar heb toch een andere besteld..
dit is hem geworden een subtiele powersprint rvs demper, nu is alles rvs!! p.s. kan iemand deze topic naar polo verplaatsen??? |
|
|||
|
|||
Eens ff men topic updaten!!
Heb een nieuwe set velgen gekocht. Deze heb ik eerst afgebeten toen de randen gepolijst en vandaag heb ik de grondlak erop gezet! Ben nog zeer tevreden tot nu toe.. De afwerking moet nog komen, hopen dat dat ook vlekkenloos gaat!!! het begin: De rand was chroomlak!! afbijten: polijsten: De grondlak erop: p.s. kan iemand dit topic verplaatsen naar de polo afdeling? Alvast bedankt!! |
|
||||
|
||||
done
|
|||
|
|||
velgen klaar, ik vind ze zeer geslaagd na heel wat arbeid...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat vind ik ook
|
||||
|
||||
Indd heel mooi, maar ik had een ander minder goed uitziend setje gekocht als ik jou was....
Zelfde werk voor jou maar zouden vast goedkoper geweest zijn....
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's zeggen niet alles Ze zagen er goed uit op de foto maar in het echt was de rand met chroomlak gespoten en uitgenevelt over het hart, en er zaten dikke zakkers in het spuit werk over de gehele velg... En deze set heeft me qua aanschaf maar €175 gekost, valt wel mee aangezien er een echte begaaide set tekoop staat op marktplaats voor €195,-....... Nu moet ik de allu naafkappen nog polijsten en dinsdag 4 verse rubbers bestellen Al met al zijn ze nu onbetaalbaar geworden, denk dat er wel een kleine 40uur arbeidstijd in zit |
|
||||
|
||||
heel mooi gelukt die velgen!!!!
|
|
||||
|
||||
Polo-Power meld zich ook ff viva la limburgia hahaha ik ben van Nieuwstadt....
laat die mini meeting maar komen...ik ben er dan ook hahaha. gr polo-power.
|
||||
|
||||
Mini meeting: ik stem voor !! Groeten uit Limburg. ( Beegden )
Volgens mij heb ik je wel eens zien rijden in de G40. Ziet er erg goed uit allemaal. !!
|
||||
|
||||
Echt super mooie velgen mark nice job!!
|
||||
|
||||
zijn super geworden man!
|
|||
|
|||
de velgen zien er super netjes uit, ik ben benieuwd hoe dat goudkleurige staat bij zo'n paarse auto.
groeten Jack |
|
||||
|
||||
velgjes zijn zeer geslaagd,
wat voor maat komt erom ? vraag me alleen af of de kleur wel bij de auto past .....
|
|||
|
|||
bedankt voor de complimenten.
Ik wil 175-50-14 bandjes halen, de velg is maar 6j dus 195-45 wordt wat te veel van het goede.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn het dan 14ers?? Zie je indd niet zo vaak, 13ers dan wel weer....