|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zijn de Ronal Turbo's, maar ik ben op zoek naar de 2/3 delige variant, maar bedankt Super mooie projectpagina van je golf 1 by the way Last edited by RickJongema : 29-08-2014 at 15:08. Reason: typlectisch |
|
||||
|
||||
Bedankt Rick Jij bent ook lekker bezig zo te zien
En ja de 2 of 3 delige zou ik ook wel willen hebben ieder geval een mooie keuze
|
||||
|
||||
Mooi, maar voor de holle ruimtes is Tectyl ml waardeloos, kun je beter dinitrol of mike sanders erin spuiten
Zit het erin dat ml te dun is en niet goed afsluit tegen roest.
|
|
||||
|
||||
Quote:
als je ML met een drukvatje verneveld ..en toch zeker de rode variant ervan..is dat wel degelijk goed materiaal.. en al helemaal als je het blik eerst verwarmd vantevoren.. word al 40+ jaar gebruikt die rommel..ook in de schade.. |
|
||||
|
||||
Klopt, ik heb nog een restje dinitrol ml staan, maar de spuitbusvariant is echt anders gemaakt tbv de verwerkbaarheid.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de rotzooi echt dik erop gespoten, tot 3 keer toe. Ik hoop natuurlijk op het beste maar ben zelf er wel van overtuigd dat het spul goed houdt. Ik ben intussen een kijkje gaan nemen, en heb nog een foto gevonden voordat hij naar de spuiter ging.
(ja, de lip is verwijderd ) De tussenstand! Alles is nog een keer strak gestreken, mijn plamuurwerk was niet verkeerd maar ik kon wel blij zijn dat ik het heb laten nakijken. DUS THNX! Over een weekje zou hij klaar zijn, dus ik ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, heb je straks mooi wat werk aan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aan het bouwen er van? Ik hoop dat dat het enige werk is inderdaad, dubbel werk kijk ik wel tegen op. |
|
||||
|
||||
niet de hele auto in de surfacer?...knalt ie over de andere plekken zo overheen?
of gaat ie in de nat in nat ofzo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld? Hij heeft hier de geplamuurde delen alleen behandeld. |
|
||||
|
||||
om het echt netjes te doen en om naderhand inzakken en randaftekening te voorkomen kun je bij zulke auto's (lees oud) beter alle delen in de grondverf zetten
de mazzel dat je gewoon koud over oudere (reparatie)laksystemen kunt spuiten is meestal nihil... dit ga je namelijk altijd zien..misschien niet direct als hij gespoten is maar zien doe je het altijd.. toch zeker op de liggende delen.. is verder geen kritiek ofzo..ik weet ook niet wat je straks moet afrekenen ...daar zit ook wat in natuurlijk... maar onder het motto van 'we zijn nu toch bezig'... persoonlijk deed ik het wel...maar wie ben ik?..ik schuur ook alles nog met 1000 waterproof na..da kenne ze tegenwoordig ook nie meer in de 'echte' bedrijven |
|
||||
|
||||
Quote:
De prijs die ik betaal is inderdaad om te lachen, laat ik daar heel eerlijk over zijn haha. Bedankt voor je reactie, maar ik geef dit deel uit handen en ik hoop natuurlijk dat het bedrijf er rekening mee houd. De spuiter is een 40-jarige, naar mijn mening vakman. Ik heb zelf niet veel kaas gegeten over verschillende laksystemen en wat ik hoe moet behandelen. Ik neem aan dat je zelf in deze branche werkt? Ik vind het echt leuk dat je meeleest op m'n projectpagina begrijp me zeker niet verkeerd. Maar ik ga er van uit dat het bedrijf weet waar ze mee bezig zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb even een vraagje, ik heb al vanalles gezocht maar ik kan helaas niks vinden
Mijn analoge klok in het dashboard werkt maar half, soms wel soms niet. Ook is er geknoeid met een extra knipperlicht relais maar ik vind nergens een zekeringoverzicht, alleen van een golf cabrio en deze komen volgens mij niet overeen. Groetjes, Rick |
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand? |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het gewoon deze.
|
||||
|
||||
UPDATE!!
sorry voor het lange wachten, here it is! Ontvangscomité: Daglicht (inclusief de kritische 'ik'..) Hij is momenteel terug voor wat kleine puntjes waar ik niet zo tevreden over was, en ik krijg ook nog foto's van de spuiter. |