|
||||
|
||||
mooi ding!
|
|
||||
|
||||
volgens mij willen ze er wel erg graag vanaf want kwam hem net tegen als betaalde ad op FB. Dat is volgens mij niet goedkoop toch?
|
||||
|
||||
Ligt een beetje aan de advertentie
Hoeveel kost het om te adverteren op Facebook? De kosten die je voor je advertenties op Facebook maakt, bepaal je zelf. Je kunt kiezen tussen een dagelijks budget of een looptijdbudget, en tussen een bod voor kosten per duizend weergaven (CPM) of kosten per klik (CPC). Je betaalt alleen voor de klikken of weergaven die je krijgt, tot het bedrag dat je als budget hebt ingesteld. Je kunt bovendien de kosten van je advertenties in realtime bijhouden via je advertentiebeheer.
|
|
|||
|
|||
Mooi ding heb mijn mk5 ook bij hamilton gehaald. Aardige vent en in overleg veel mogelijk. Hij heeft een voorkeur voor de gti r32 en de speciale uitvoeringen
|
|
||||
|
||||
Klopt, geschikte vent. Kwam bij hem uit voor de a3 3.2, uiteindelijk andere gekocht maar dat lag puur aan de uitvoering en accessoires.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb mijn R32 ingeruild op deze mk5. Mooi zaterdagje gehad daar en genoeg koffie |
|
||||
|
||||
Hier ook mijn mk5 gti vandaan. Kwam na het uitlezen er achter dat er wat op deed met de turbodruk en dit is netjes betaald door marc.
Ontopic: gave 4 zo!
|
|||
|
|||
Terug te koop
http://link.marktplaats.nl/m843362503
|
||||
|
||||
Met 250pk op de voorwielen in 5,5 sec naar de 100? Best knap.
|
|
|||
|
|||
Tekst op MP lijkt (voor wat ik mij er van herinner) nog verdomd veel op de tekst uit de vorige advertentie. Vraagprijs nu 10K, was dat niet iets van 8750 of zo? Wellicht idee voor degene die t draadje start om er de vraagprijs bij te zetten, aangezien er met regelmaat auto's terug te koop worden aangeboden in relatief korte tijd (deze, oude Beetle van Richard, etc).
|
|
|||
|
|||
volgens mij vroegen ze over de 9, was het niet iets van 9250...
|
|
||||
|
||||
8750 geloof ik.
|
||||
|
||||
[ sherlock holmes-mode/aan]
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 2003 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1260 kg Kleur: Zwart Vermogen: 132kW Cilinderinhoud: 1781cc Te Koop: Volkswagen Golf IV GTI Edition 25 Jahre Jubileum Bouwjaar: 2003 Kleur : Black Magic KM stand : 129214 Opties : Sport Recaro interieur Dubbeldin JVC Audi systeem met Bluetooth en USB Climatronic (automatische airco ) Centrale vergrendeling met afstandsbediening Xenon verlichting Boardcomputer Bekerhouders 4x Airbag Aluminiuminleg Electrische ramen Elektrische spiegels Lederen Golf VI GTI Sportstuur In hardheid en per wiel instelbare airride Milltek uitlaat systeem inclusief racekat. Oliekoeler Audi S3 koppeling + brandstofpomp 18 Inch BBS RS RC velgen helemaal opnieuw opgemaakt Bestuurders info systeem ABS ESP Afneembare trekhaak Onderhoudshistorie + boekjes aanwezig NAP Het betreft hier een zeer speciale Golf 4 GTI Edition 25 Jahre. De Edition is herkenbaar aan de speciale dorpels en onderbumpers. Het speciale Recaro interieur, de zwarte hemel en de rode stiksels welke in het interieur zijn verwerkt. Nog wat nadere info van de vorige eigenaar: Golf 4 GTI 25 Jahre Edition. Exterieur/Interieur : Golf 6 GTI stuur. Airlift Performance airride set met V2 (autopilot). Viair Compressor 444cc. Opgeknapte BBS RSII velgen 8.5 + 10j met nankang banden (205-35-18 225-35-18). Achter ruitenwisser dopje. USA knipperlicht modules. Cambershims 2,5 graden. Afneembare originele trekhaak brink. Genotcht. JVC Dubbeldin radio KW NSX1. Motorisch: Non Resonated Milltek uitlaat systeem 2,5" downpipe racekat 3". Stage 2 chip op maat bij JD-Engineering met testbank uitdraai. Front mouth intercooler van Chargertech. Injen cold air intake. Forge Dual Piston Valve. Audi S3 koppeling voor vermogen rond de 250pk. Audi S3 brandstof pomp voor extra inspuiting op hogere toeren origineel +/- 1 bar nu 4 bar. Inlaatbuis vervangen door siliconen. Buis van het gaskleppenhuis vervangen door siliconen. Nieuwe distributie compleet bij 115,xxx km. Na de run op de testbank is er nog het een en ander aan veranderd dus voor een exacte uitslag moet er een keer opnieuw gerold worden!! Vraagprijs € 8.950,-
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". Last edited by 2H-2H : 03-09-2014 at 20:56. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft er nu 6,045 van gemaakt zie ik. Lijkt me nog onwaarschijnlijk met 205 nangkang bandjes
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 06-09-2014 at 12:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
met die bandenmaat zit je ook veel sneller op de 100km/h op de teller he een tellerafwijking van heb ik jou daar |