|
||||
|
||||
strakmaken , overrollen, opbouwen ,rijden makkie toch
|
|
||||
|
||||
Zo klinkt het wel ja, maar opknappen van oude hokken gaat eenmaal niet zo soepel. Noem me pessimistisch of naar, maar het is gewoon simpel realistisch nadenken. Het kost mij nu al wéken voor een golf 1 netjes strak te maken en bij te spuiten. En dat zijn alleen wielrandjes en dorpels zonder laswerk.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het geweldig vinden om hier na een maand een toffe caddy te zien, en blijf alsjeblieft de updates posten zodat wij ook kunnen helpen met tips/onderdelen /advies, maar als je met zo'n strakke deadline op je nek zit, blijft het voor jezelf ook niet leuk. Je kunt je hand er voor in het vuur steken dat je onderweg onvoorziene tegenvallers tegenkomt (zo gaat dat nu eenmaal met oude wagens), en dan is je deadline ineens heel dichtbij. Dus pak het alsjeblieft niet verkeerd op, als ik met iets kan helpen zal ik mijn uiterste best doen, maar dit zou zo een veel mooiere caddy kunnen worden als je jezelf de tijd geeft. Je rocco toont dat je het in huis hebt. |
|
||||
|
||||
Ik zie de hele collectie voorbij komen op vag hoekje, gaat echt alles eruit?
|
||||
|
||||
Quote:
problemen thuis ( met ouders ) alles gaat de deur uit met heel veel spijt in het hart
|
||||
|
||||
oke ... even voor de duidelijkheid WE GAAN GEWOON DOOR
verder niks meer gehoord van mijn ouders dus alles blijft gewoon staan. Ik heb niet stil gezeten en elke seconde waar ik tijd had om verder te doen , gewoon verder gedaan maar pffuuuw wat een rotte caddy ik heb heel veel sporen gevonden van slechte herstellingen ( blijkbaar werd de rottigheid vroeger hersteld met Silicone of Plamuur en dan gelijk een likje verf erover ) ik loop één week achter op schema enkel door deze rotte plekken . verder heb ik nog wat spulletjes gekocht voor de caddy even een wake up call ... ik heb nog 15dagen ... Wat moet er nog gebeuren ? -Nog zeker 2 dagen laswerk - Schuren + strak maken koets - Spuiten - Motorrevisie ( of mocht ik ergens een goedkoop alternatief vinden ) - volledig heropbouw en dit in 15 dagen en met meer dan de helft van het budget uitgegeven ...
|
||||
|
||||
word rollen dus
|
|
||||
|
||||
Motorrevisie en je 2.1 dan? :P
|
||||
|
||||
Quote:
rollen is geen optie ... wagen verandert volledig van kleur ( motorruimte , binnnenkant deuren , binnenkant auto ... en een motorruitme rollen zie ik niet zitten :p
|
||||
|
||||
Quote:
ik zit er wel aan te denken de 2.1 weer tot leven te roepen ... motor is gereviseerd enkel zit ik met het groot olieverbruik hé .
|
||||
|
||||
Leuk project, maar ik heb net in je motortopic ff antwoordt gegeven, die gaat deze maand niet klaar zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hadden de rotte plekken vroeger goed hersteld geweest dan ging het wel lukken maar eeuuh we doen gewoon elke avond verder en we zien wel waar we stranden de 17de :p
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat geloof ik wel, doelde meer op je motor
|
|
||||
|
||||
Quote:
aangezien mijn Gasfles uit is en ik niet kan lassen :p wordt het waarschijnlijk een motortje uit elkaar schroeven vanvond
|
||||
|
||||
Hoe staat het hier mee?
|
|
||||
|
||||
Hey Nicky
je hebt twee toffe scirrocco's staan, en hoop dat de caddy ook die kant op gaat ;-) ma zoals je gisteren al zei... nog veeel werk :-D Grtz Jeroen (de gast die de cilinderkop heeft meegenomen) |
|
||||
|
||||
Quote:
elke dag lassen lassen lassen hopelijk krijg ik vanavond het laswerk af ... dan schuren schuren schuren :p maar we gaan gewoon door
|
||||
|
||||
Quote:
hoi jeroen , het is de bedoeling dat de caddy in de rij mag staan en we hebben inderdaad nog veel werk ( iets wat onderschat ) maar we geven niet op
|
||||
|
||||
hoe gaat het hiermee??!
|
||||
|
||||
Quote:
na lange tijd niet verder gedaan te hebben , door terug een rotte plek gevonden te hebben had ik er effen genoeg van de caddy staat volledig in kleur het is nog wat wennen aan de kleur maar soit ik ben gek van die kleur :p
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) Last edited by Scirocco_1600 : 25-10-2014 at 19:13. |
|
||||
|
||||
hier nog wat foto's