|
|||
|
|||
Wat een paar aanpassingen kunnen doen met een auto, hij staat er super bij!!!
|
||||
|
||||
Echt een hele andere auto.
Zo zie je maar wat wielen, verlaging en kleine dingetjes kunnen doen
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks!! Ben zelf ook al blij met het resultaat!! Maar zijn er nog niet. Quote:
Bedankt, ben nog lang niet klaar.
|
||||
|
||||
Hij is mooi opgeknapt.
Is de oude auto van Johan-K hier op het forum. (nu met Caddy Mk1 20vt 4-motion bezig) De motor uit jou golf komt bij Ons (pewivwteam en mij) vandaan destijds. Veel plezier met je Golf!
|
||||
|
||||
Quote:
Niels!! Bedankt, hij gaat vooruit idd. Bedankt voor de info zal je nog wel een pb sturen voor wat informatie ;-)
|
||||
|
||||
Ik heb even wat hulp nodig voor wat betreft mijn remmen project. Ik heb een setje remmen op de kop kunnen tikken maar ben op zoek naar adapters om de remklauwen te kunnen monteren.
Dit zijn de remmen en schijven. Weet nog niet of ik de schijven kan gebruiken. De klauwen zijn 4 pots wilwood superlite. Ik heb op internet al zitten zoeken maar geen echte resultaten kunnen vinden. Helaas passen de adapters van MMP (momentum motorsport) niet. Daar heb ik al contact mee gehad. Hieronder een link van de remklauwen met specificaties. http://www.wilwood.com/Calipers/Cal...emno=120-7432-L Wie o wie kan mij helpen?