|
||||
|
||||
zeker ken ik hem Rood rulezzz :P
|
|
||||
|
||||
leuk ding! plannen klinken ook wel leuk, je bent alleen flink verlagen vergeten denk
en omdat er al meer met hun rode golfjes 2 lopen te pimpen hier de mijne in zijn beste tijd
|
||||
|
||||
Quote:
Het doet zowel de auto als het interieur geen goed!
|
||||
|
||||
Quote:
daar ben ik het wel mee eens ja! interieur op zich heeft wel wat, maar in een rode is het wel heel erg fout.
|
||||
|
||||
zo was die van mij ooit (mania 2004) heb nog wel een set veren liggen voor je 60/40 verlaging.... ben je ook gelijk van het doorzakken achter af.... en is bij een 8 klepper de power rohr zonder extra aansluiting... () dan heb ik die ook nog liggen voor je.....
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? Last edited by jan_gti_16v : 18-08-2005 at 18:27. |
|
||||
|
||||
nou interieur zit erin helaas
komt ooit wel eens andere in :P geen idee of dat zonder extra aansluiting is die power rohr nee wordt niet verlaagd krijgt over 2/3weken originele gti schokdempers achter zodat hij weer gelijk Ligt ziet meteen Mooier uit dan! mooie rode Golfjes hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
ze doen het, tellerplaten moet je er zelf in zetten
|
|||
|
|||
Quote:
altijd |
|
||||
|
||||
haha en nog geknutseld?
ik ga zometeen me kofferbakslotje ophalen en Mistlamp schakelaar en maybe nog iets ff kijken : |
|
|||
|
|||
Quote:
nee, niks aan gedaan |