|
||||
|
||||
Ja, daar heb je gelijk in, dat is ook wel zo.
Bedoelde het dan misschien meer financieel gezien. Precies, het zijn van die dingen, vind ik die nog ooit voor hetzelfde geld, is het nog te krijgen en uiteraard ook de dingen die je zelf maakt of hebt aanpast.
|
||||
|
||||
Quote:
En dat maakt, zonder dat ik je ken, je voor mijn gevoel een oprechte vent
|
|
||||
|
||||
super mooi om te zien dat hier weer iets gebouwd gaat worden!
soms ben ik de draad even kwijt van wat er nu precies nog wel en niet loopt en hoe de vorderingen zijn ben weer erg benieuwd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ik mij goed voorstellen Ik heb hier een stuk of 5 project-auto's staan van klanten alleen al. Lang niet alles staat hier op het forum, maar ik zal er wel een overzicht van maken in mijn DutchBuild-mapje als dat help. Hier gaat het om mijn eigen hobby-auto waar ik alleen op een avond en een zaterdag aan zal werken mits ik daar de tijd en zin in heb |
|
||||
|
||||
Juist je zegt het goed: " mits ik daar de tijd en zin in heb"
Zo hoort een hobby project te zijn, goede instelling zo.
|
||||
|
||||
Tof te lezen dat je weer voor jezelf een project start.
Voornamelijk ook dat je een nette basis hebt en veelbelovend uit ziet. Ook wel eens lekker dat je eens flink geluk hebt met die bak ! Blijf deze zeker volgen en uiteraard een keertje bewonderen als je hem klaar hebt. Succes !
|
||||
|
||||
Stap voor stap:
Last edited by DutchBuild : 07-02-2016 at 12:51. |
|
||||
|
||||
Plaatwerk ziet er tot nu toe nog behoorlijk knap uit! Nou niet teveel loshalen hè
|
||||
|
||||
Quote:
"behoorlijk knap"? .. t*ring, dat ding is nieuw !!
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi René, Ik heb mijn lesje wel gehad Toen ik bezig was met de mk3 stond al het benodigde plaatwerk nog als leverbaar. Ik alles er uit geslepen en pas besteld toen ik er aan toe was omdat het plaatwerk best wel prijzig is. Bij het bestellen kreeg ik in eens te horen dat het er toch niet meer was Nu wacht ik eerst tot de juiste delen binnen zijn alvorens ik begin met slijpen Gelukkig is dat bij deze mk2 nog niet van toepassing, maar er staan hier klantenauto's waarbij dit wel het geval is . Het mooie van deze koets is dat ik na het schoon maken meteen al kan gaan beginnen met de aanpassingen. Kooi, Nieuwe motorsteunen, bergcup-randen enz Ik heb er weer plezier mee |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tering wat een strakke mk2!
Echt mooi plaatwerk nog, niet het vermoeden of dingen tegen gekomen van een eerdere restauratie?
|
|||
|
|||
super project hier !
blijven foto's posten, kan ik nog iets bijleren he DutchBuild :-) Gr.M
|
||||
|
||||
Goed om te lezen dat je er weer zin in hebt gekregen, het autootje ziet er echt wel goed uit Nieuw staat!!
|
||||
|
||||
Geweldige kas om mee te starten ! Benieuwt naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
Zo, ik had deze even gemist.. Mooie basis zeg, zeker voor die TTRS motor
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reacties
Ik merk dat ik hier eindelijk weer een hobby aan heb. Afgelopen week kon ik een paar keer niet in slaap komen en ben toen laat nog even met de Golf aan de gang geweest. Beetje demonteren en schoon-krabben zodat ik mijn hoofd leeg kon maken en sliep daarna als een baby Zoals hier onder te zien is, kan ik bijna alle rubbers weer gebruiken, want alles is hiervan nog netjes en niet gekrompen: JAJA, eindelijk wat roest gevonden: Last edited by DutchBuild : 07-02-2016 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Al weer lekker de vaart erin
|
|
||||
|
||||
Ja dat daar roest zou zitten kon je op wachten dat is echt een golf 2 kwaal. Zijn die beugels nog nieuw te krijgen? Bij mij is die ook slecht.