|
||||
|
||||
ik heb hem net weer gezien, en hij is wat lager toch een stuk strakker!
|
||||
|
||||
Thanx all!!!
|
|
||||
|
||||
he hallo hobbybob,hoe is t.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wie van de 3 ben jij ook alweer??? Ik heb een geheugen als een zeef. |
|
||||
|
||||
ik ben degene met golf 4 look lampen.je heb m verlaagd zie ik.ziet er goed uit.toppie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er ook wel blij mee, het is alleen een beetje stug, maar dat nemen we maar voor lief. De looks zijn iig goed vind ik. |
|
|||
|
|||
hey bob,
sja, mss beetje laat, maar vind het ook wel hoor hehe gans de vento hé, maar ja, daar zijn vento's voor, om vet te zijn.... Hoop mijne ook ooit zo vet te krijgen..... |
|
||||
|
||||
normaal houd ik er helemaal niet van 2 van die uitlaten... maar ik moet toegeven dat dit heel netjes gedaan is en mooi staat! Ga zo door
|
|
||||
|
||||
ik vind et echt een rete strakke vento.. maar dat heb ik al eens gezegd op vwforum d8 ik :P
|
||||
|
||||
strak hoor ziet er goed uit..
|
|
||||
|
||||
Mooi ding; ik vind de Vento mooier dan een Golf 3. Eén van de redenen is de prachtige rechthoekige koplampen van de Vento.... Helaas heb jij het Golf smoeltje geplaatst...
Na jah, ga zo door, toch maar! René-type-twee
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ik heb een fijn stuur met bijpassende pook en handremhoes besteld; zal wel mooi staan denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ook leuk...
|
|
||||
|
||||
Moet zeggen de Vento is aparter, zo'n M5 is hier in de omgeving toch niet echt een auto waar je in gezien wilt worden
Leuke foto van Boelie
|
||||
|
||||
Blijft een leuke foto!
|
|
||||
|
||||
volgend jaar weer?