|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vet apparaat
|
||||
|
||||
Leuk voor erbij ;) #rallye
|
||||
|
||||
Ik kan er niks aan doen, maar is toch wel heel veel geld voor een Rallye.
Voor een Rallye in originele staat met heel weinig km, eerste lak etc etc zou ik het mij nog in kunnen denken, maar niet voor deze. |
|
|||
|
|||
Jan Bos zijn rallye als ik mij niet vergis?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Inderdaad al lang en breed voorbij gekomen Tinus
|
||||
|
||||
Haal er een goeie 7500k vanaf en dan ben je reeel bezig. Dat 'hoeft niet weg, mag weg', 'alleen liefhebbers, geen testpiloten' blablabla bs kennen we nu wel, je zet zoiets niet zomaar te koop..
Er 25k voor vragen op Marktplaats waar de verhouding van liefhebbers met geld tov meelopers die er graag bij willen horen maar geen stuiver te makken hebben is 1 op teveel.. Had je mij 2 jaar geleden 25.000,- gegeven en mij DIE auto aangeboden, had ik het nog niet gedaan. Geweldig mooie auto, super specs maar laten we reeel blijven.
|
|||
|
|||
Dit is altijd de eeuwige discussie, koop maar s een andere/mindere en probeer die in vergelijkbare staat te brengen, dan kom je ook op dergelijke bedragen.
Heule mooie auto vind ik dit en of de prijs reeel is weet ik niet. Wellicht aan de hoge kant ja, maar dat doen we toch allemaal? Vragen staat vrij, toch? Wat MP betreft zijn opmerkingen over testpiloten en bandentrappers beslist niet overbodig, je wilt niet weten wat je anders allemaal over de vloer krijgt. Niet dat t op deze manier uit de wereld is, maar toch... Als t om zaken met een beetje waarde gaat, zoals een auto oid, dan spreek ik en elk geval niet meer bij mij thuis af. |
|
|||
|
|||
Ik blijf het erg dapper vinden: rijden zonder afdekkapje van je distributiespullen
|
|
||||
|
||||
@SciroccomTDI
Ik hou daar ook niet van. Zal niet zeggen dat bij deze auto zo is (gezien de prijs verwacht je namelijk dat alles dik voor elkaar zal zijn). Over het algemeen is het een teken dat de eigenaar de boel niet vertrouwd en er snel bij moet zijn of niet afgesteld krijgt..
|
|||
|
|||
ow? ik dacht altijd dat het "vet cool gaaf kiks" was, om het te laten zien.. net als open kelkjes van de carb's .. heb nooit gedacht, dat het functie heeft..
|
|
||||
|
||||
Het is altijd "wat een gek ervoor geeft". Ik vind een VRAAGPRIJS van 25.000 euro wil meevallen als je ziet wat je ervoor krijgt, laten we eerlijk zijn.
|
||||
|
||||
Tegenweurdig wil iedereen voor een kwartje op de eerste rij zitten. Ik zou zeggen: Als het niet in je budget past, kijk dan gerust verder.
|
||||
|
||||
Het is een hele moeilijke markt en je hebt geduld nodig tot er iemand is die er helemaal weg van is en het ook kan betalen.
Ze bestaan echt wel, want mijn mk2 is ook verkocht. Bouwen kan je het niet voor dit geld, maar omdat hij niet origineel is, heeft hij geen waarde voor een verzamelaar etc. Alleen een echte liefhebber zal hier op reageren en die zijn er echt wel, maar daar is meestal wel wat geduld voor nodig. |
|
||||
|
||||
Ook ik vind de prijs best reeel voor wat je er voor terug krijgt.. er is zoveel vernieuwd, gerestaureerd,vervangen aan deze auto .. en zo te zien allemaal professioneel aangepakt en niet hobby bob (al moet dat nog blijken in real life natuurlijk).
Enige waar deze man mee zit is dat hij waarschijnlijk erg geduldig moet zijn op een koper die voor deze vraagprijs interesse heeft.. het zijn inderdaad moeilijke tijden, dus oldtimers e.d. voor zulke bedragen verkopen kan misschien wel langer duren dan een koophuis op de markt verkopen.
|
|||
|
|||
en we moeten niet vergeten, dat het een Rallye betreft. Een gewone Syncro met precies hetzelfde spul er op en er aan zou nooit zo een prijs durfbaar maken...
|
|
||||
|
||||
Wat het is, en blijf met zulke auto's, het blijft een "ander"(Jan Bos) zijn auto voor velen in de "scene".
Maar voor 25K kocht ik een andere auto
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |