|
|||
|
|||
Kleine tip mijnerzijds: vervang je 009 weer ff terug voor een gewone stroomverdeler met zowel mechanische als vacuumvervroeging; dan loopt je motor wat koeler (iig de cylinderkoppen) en hoeft je kleppie wellicht niet eens meer open te staan
Ook rijdt je bus dan wat zuiniger en dat kan met de huidige benzineprijzen nooit kwaad toch? Greets, Walter |
|
|||
|
|||
Een motorbrand ....
pfff, dat is mijn grootste nachtmerrie nou ook, alleen heb jij het nu meegemaakt !! Damn, moet er niet aan denken dat het mij gebeurt, en dan met die kleine achterin |
|
||||
|
||||
Sow dan... mooi kl#te man! Fok...
Wel beter dat jullie gewoon door konden iig! mmm... moet ook maar weer eens zo'n blussert kopen, die van mij ligt nog in het bussie van mijn broertje...
|
|||
|
|||
ik dacht dat het redelijk bekend was dat je je benzinefilter niet aan de perszijde van de benzinepomp moet monteren..!!!! (niet dat dat in dit geval de oorzaak is..) Als ik de verhalen lees van busjes en kevers die in de fik vliegen is meestal het probleem dat een van de aansluitingen bij de benzinefilter het begeeft vanwege de druk van de pomp. Gauw veranderen dus, filter aan de aanzuigzijde. En neem geen genoegen met goedkope benzineleidingen..
|
|
||||
|
||||
Zodan dat is kut!
|
|
||||
|
||||
Das nog een aardige klus geweest om alles ff te fixen langs de kant van de weg!!!
Wel top dat je vakantie niet hele maal naar de kl*te was door je kampvuur achterin! Echt super die pin-striping (kwijl kwijl).
|
||||
|
||||
Quote:
Marco,weet je wat je nu kan doen,dat doe ik ook altijd omdat ik dit al meerdere keren hebt meegemaakt.Je kan met ijzerdaad je slangklemmentje aantrekken,zo kan het pijpje er nooit meer uitschieten. Mij is het overkomen twee jaar terug toen ik van Budel terug naar huis reed,schoot na 10km file rijden het pijpje van de benzinepomp eruit. Sindsdien borg ik alle benzineslangen. |
|
||||
|
||||
mazzel gehad man! Sure, CO2 blusser e.d. zijn beter dan poeder, maar liever poeder dan nix toch? Ik heb ooit als klein kind meegemaakt dat mn pa bij n andere wagen n motorbrand moest blussen (bij n benziepomp) omdat die persoon nix in de auto had liggen... dus ik rijd nooit zonder blusser in de wagen.
|
||||
|
||||
Quote:
Okay dan...009 zat er al in, maar heb nog wel ergens een standaard ontstekingliggen, lagere temperaturen kan natuurlijk geen kwaad! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel een erg goede tip! Ga dat gelijk doen!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Tanx, komt nog striping voorop! en aan de zijkanten |
|
||||
|
||||
Quote:
Mmm, daar heb ik nooit bij stil gestaan joh! |
|
||||
|
||||
Manmanman, je hebt echt geluk gehad! Dat had wel veel erger af kunnen lopen! Maar gelukkig is het weer in orde...Zo zie je maar; altijd een brandblusser en reserve onderdelen mee!
|
||||
|
||||
Quote:
enorm mazzel! Nog naar spa?? Kwam namelijk net die shiftextension weer eens tegen! |
|
||||
|
||||
Kut zeg! Da's behoorlijk schrikken... inderdaad maar eens een goede blusser halen, en dan ook maar direct een dure zonder schadelijke stoffen.. de investering loont zich wel!
Maar over de oorzaak: het messing pijpje uit de carburateur gegaan? Hoe raakt dat in hemelsnaam los??? Jens
|
||||
|
||||
Quote:
wist ik het maar...maar Wouter heeft dit ook ooit eens gehad, las ik in zijn reactie...Toen ik het er weer intikte met een hamertje zat ie weer muurvast... |
|
||||
|
||||
Motherf****r. Gelukkig Heb Je De Rest Nog Kunnen Redden. Succes Met Het Herstellen Van De Bus
|
|
||||
|
||||
zo kolere.......sterkte
|
||||
|
||||
Vandaag is er een schademan van de verzekering langsgeweest bij de garage, ik had een waslijst met punten opgeschreven...schijnbaar waren ze met alles eens, ben benieuwd wat de verzekeringsmaatschappij nu verder gaat doen....even afwachten dus...
|