|
||||
|
||||
i'm with hajee..
r32 type 4 heeft meer uitstraling..... dit is net een golf 5 gti...wat ook een ooie auto is hoor.. maar r32 gen.4 is net wat mooier, dikker in mijn ogen...
|
||||
|
||||
die uitlaten hadden niet in het midden moeten zitten..verder super auto!
|
|
||||
|
||||
en dan te bedenken dat ze al bezig zijn met de R36 :P :P :P :P
(stiekem in het dealer draaiboek gekeken )
|
||||
|
||||
tell us more jan....
|
|
||||
|
||||
damn wat een dikke shit is die zeg
|
|
||||
|
||||
kan geen astra tegen op...:p
|
|
||||
|
||||
wel leuk, interieur zekers! Maar wel weer ff bij HGP brengen voor echte prestaties!
Maar, heeft deze ook 4 motion?
|
||||
|
||||
Quote:
DE R32 is maar een voorlopertje van de R36 daarom weer de R32... de R36 krijgt een direct ingespoten 3.6l V6 met een 280pk... Dus nog leuker :biggrin: En uiteraard zal er aan het uiterlijk van de V R36 weer iets veranderen ten opzichte van de V R32 En uiteraard beide versies geleverd met 4Motion (en nee geen S van Synchro... das uit de oudheid tot en met type 3 geleverd )
VW GOLF III Variant 1.9 TDI Last edited by Steiger_R : 11-08-2005 at 21:02. |
|
||||
|
||||
Toch erger ik me eraan dat ze met die uitlaat dempers andere merken volgen...
|
|
||||
|
||||
De nieuwe 250 pk sterke Golf R32 wordt niet op de boot gezet naar de Verenigde Staten. Volkswagen brengt de snelle Golf daar direct uit als R36 met grotere en sterkere motor. De R36 wordt op termijn ook in Europa leverbaar. De R32 debuteert halverwege volgende maand op de IAA in Frankfurt.
De Golf R36 beschikt over dezelfde motor als de Passat 3.6 V6, zoals die begin deze maand is gepresenteerd. De krachtbron is een zogenaamde VR-motor met ultrakleine blokhoek. De cilinders staan in de nieuwe configuratie onder een nog kleinere hoek ten opzichte van elkaar, slechts 10,6 graden (voorheen 15 graden). Eveneens nieuw is de aanwezigheid van directe benzine-inspuiting. De motor zal ook in de Golf tot 280 hp komen. De kakelverse R32 krijgt net als zijn Amerikaanse broer de beschikking over de nieuwe VR-motor. Echter, door een andere boring en slag is het slagvolume verkleind tot 3,2 liter. De cilinderkop is gelijk en dat betekent voor het eerst directe inspuiting voor de zespits-Golf. Het vermogen is met 250 pk een stuk lager dan de R36, maar een fractie hoger dan de vorige editie R32. De vierwielaangedreven R32 verschijnt kort na de IAA op de Nederlandse markt. Prijzen en specificaties zijn nog niet bekend, maar volgen ongetwijfeld spoedig.
|
||||
|
||||
Quote:
Je begint als een folder te praten! LOL |
|
||||
|
||||
letterlijk over getypt stiekem ff "het" draaiboek meegenomen
|
||||
|
||||
Quote:
zal niet eens een trekhaak leverbaar worden naar het nu schijnt.... op de 32 en de 36
|
||||
|
||||
Quote:
De Dennis van der Ven van de Volkswagens |
|
||||
|
||||
Je had het draaiboek niet mee hoeven nemen naar huis hoor... dit stond ook letterlijk op internet: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=37256
|
||||
|
||||
die uitlaten vallen nog wel mee, ik vind een R32 nu ook niet echt een auto om met een aanhanger op vakantie te gaan, dus een trekhaak heb je dan ook niet nodig
|
||||
|
||||
250 of 280 pk .. leuk
Maar wat is het prijskaartje ? Precies : veel geld voor in verhouding weinig leuks Maar dat is mijn ongezouten mening as usual |
|
||||
|
||||
Quote:
Weinig leuks?? Ding zit bomvol opties! Prijzen van huidige auto`s kun je niet vergelijken met die van vroeger.. |
|
||||
|
||||
@ stieger...
klopt ro maar ik had het al eerder thuis liggen :P :P :P
|
||||
|
||||
wat zouden die stoelen mooi in mn golfje 2 passen zeg