Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 21-05-2014, 09:56
bramvw bramvw is offline
Forum Regular

Dat is een actief koolfilter, zuigt benzinetankdamp uit je tank en worden in de motor mee verbrand bij accelereren.
Reply With Quote
Old 21-05-2014, 18:07
Jobo245 Jobo245 is offline
Forum Regular

Omdat je sensor kapot is of hoe bedoel je ?
Vandaag gebeld door door de garage auto is klaar morgen kan ik hem ophalen. Helaas werd het wel een iets duurder grapje dan gehoopt. Maar de beste man kon mij vertellen dat het gat 65 cm was geworden omdat hij zo rot was. Ook is er bij het krikpunt nog wat gelast
Reply With Quote
Old 22-05-2014, 20:48
Forum Regular

Bedankt @bramvw

Vandaag de auto opgehaald bij garage ik als blij kind even peuken halen en door naar huis. Nou deze blijheid duurde een goeie 5 minuten. Ik ga me frustratie netjes proberen te verwoorden. Maar na dat ik bij het tankstation wegreed reageerde de auto niet meer op het gas. Koppeling intrappen en uitvallen. Dacht dat probleem over was maar het is er weer. Ik stilstaan eerst 5 minuten nog net niet schreeuwend alles bij elkaar gevloekt en elke mogelijk ziekte opgenoemd. Ik begin die motor in de auto echt kots beu te worden. Na even wachten deed deze het weer terug naar huis gereden en nu staat die er maar.

Ik weet gewoon niet meer wat het kan zijn.
Dingen die gedaan zijn:

Voetpakking en tussenpakking pierburg 2e vervangen
Alle vacuumslangen
Paar benzine slangetjes
Benzine filtertje
Bougies nagelopen zijn goed
Bougiekabels vervangen
Rotor vervangen
Verdelerkap vervangen

Stationair loopt de auto fantastisch maar als ik een stuk ga rijden gaat de auto gewoon stoer doen ik ben het kwijt.
Reply With Quote
Old 10-06-2014, 18:24
Forum Regular

even een update, na nog wat kleine simpele problemen gehad te hebben met de auto, zoals een schakelstang die eronder uit viel, resultaat alleen 3de en 4de versnelling. ga ik de golf de deur uit doen. Dit omdat ik elke dag 100 km moet rijden dus ga voor wat nieuwers.

mijn oog is gevallen op een golf 4. het idee is wel om later weer een golf 2 te halen, maar deze gaat dan de loods in.

zodra ik een nieuwe heb ga ik gewoon in dit topic wel weer door met updaten wat er veranderd word enz.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules