|
||||
|
||||
NIEUWE UPDATE.
De mensen die enkel willen drinken en feesten en niet willen eten. KAN VANAF NU Dan wordt het etensgeld eraf gehouden. mensen die alleen willen eten en hun drinken zelf willen bepalen. KAN OOK !!! Wij houden rekening met iedereen !!!!!! Dus vroeg / laat / effekes / lang het kan allemaal. We willen iedereen laten genieten van ons feest. En genieten zal het worden Vooraf opgeven of dat je komt eten aan els.roelandt@tiscali.be of aan thevwbarn@zeelandnet.nl _________________
|
||||
|
||||
Effe nun kleine UPDATE !!
Voor het eten moet ge van te voren opgeven of dat ge komt ofnie. Voort feest zal het toch wel druk worden. Er zijn al vele inschrijvingen. MAAR: HOE MEER HOE GEZELLIGER We zijn sjust naar den ouwen ferdinandushoeve geweest en hebben lekker zitten babbelen met de eigenaar. We mogen op zijn terrein camperen !!!!!!!! Den andere morgen (zondag) gooit hij om 8 uur zen deuren terug open. Ge kunt uw daar douchen. bakske koffie en broodjes !! Het programma voor 8 oktober zal nog bekend worden gemaakt. SOWIESO worden er weer vele BEKERS uitgedeeld aan diverse categorieen auto's. DIT is globaal de dag ... VEEL KINDERANIMATIE!!! Flower Power Kever maken Kleurwedstrijd Kofferklepverkoop standjes Barn’BQ Barn’Bar Barn’Disco Party WILLEN DE MENSEN DIE MET STANDJES WILLEN STAAN REAGEREN SVP
|
|||
|
|||
3 km van huis maar denk da'k toch m'n tentje maar in m'n kubeltje gooi :biggrin:
|
|
||||
|
||||
het wordt toch verlijdelijk om even te komen kijken
zal van het weer afhangen denk k als ik kom zal het maar even zijn dus laat dan last minute wel iets weten
|
||||
|
||||
klinkt wel goed! en 8 oktober niks te doen volgens mij. behalve werken overdag maar ik kom mischien wel kijken met wat vw vrienden
ik ga der eens achteraan! ps. vanaf hoelaat ben je eigelijk welkom? mischien kan ik wat regelen opt werk.
|
||||
|
||||
julle horen het van de week van mij en met hoeveel man!!
|
|
|||
|
|||
en voor de rst niemand van de clan...
|
|
|||
|
|||
niet? :o
|
|
||||
|
||||
check mail!!!...Jens(da black bull) en Ik (bruders) zijn zeker van de partij!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ook maar eens kijken of ik een gaatje in de agenda kan vinden!!!
Zou zonde zijn om zoiets te missen als het zo dicht bij is!
|
||||
|
||||
Yowwwww DUDES, en dudettes
De bbque is niet buiten in de regen hoor. Het wordt wel een vette fuif. Velen hebben zich nu aangemeld. Het wordt een internationale FUIF.
|
|||
|
|||
WAAAT ???!! heb je regen besteld????
Is er een afdak voor me geregeld?? :biggrin: |
|
||||
|
||||
Ik zit die dag toch al in Zaamslag,dus das ongeveer om de hoek!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor, Het is blauw, 4 bij 6 meter, opvouwbaar tot een pakketje en er zitten gaatjes in de rand zodat je er iets aan kan vastbinden Greetz Ron
|
||||
|
||||
Yo Don...heb me aangemeld maar geen bevestiging gekregen...en vanaf hoe laat smiddags welkom????
greetz..Vic.. |
|
|||
|
|||
Quote:
heb hem in grijs.... tot morgen heeeeee |
|
||||
|
||||
JAWOHL
wordt knallen !! Allen die zich hebben aangemeldt heb ik meegerekend.
|
|||
|
|||
Jiiiiiiihahahahahahaa......
let the music play !! |
|
||||
|
||||
ZOEK DE BEKENDE
|
|||
|
|||
ik ben ff wezen kijken omdat ik er langskwam, stonden wel mooie kevertje's en nette bussen.
Hoeveel zijn er komen opdagen? grtz Stefan |