|
||||
|
||||
kijk aan, gefeliciteerd Stijn en Ernst!!
Verder hadden jullie idd een erg mooi plekkie daar, en, natuurlijk, een hoop bekenden gezien zondag. Was gezellig!! (al was het maar voor 1 dagje) Edit: Heb inmiddels al een paar foto's in het foto album gezet.
Cabby Last edited by Christiaan : 08-08-2005 at 08:47. |
|
||||
|
||||
Niets dan lof!!
Mooi weekend, fijne/ gezellige mensen! King of the hill, plekje! Ik kon vannacht eindelijk mijn benen strekken i.p.v opgevouwen te overnachten in de type 3 variant! VOLGEND JAAR WEER!!! |
|
||||
|
||||
:frown:
|
|
||||
|
||||
ben der ook geweest echt wel een paar mooie wagens gezien
alleen niemand gezien van het forum en dus ook nog alt geen t-shirt´s maar ja dan moeten ze die maar opsturen he
|
||||
|
||||
(ff beetje OT) Iemand die weet hoe ik 150 foto's in 1x kleiner kan maken?
|
||||
|
||||
Arles images is een progje dat dat voor je kan.
Froggy, ben je op zondag geweest? Dan heb je niet goed gekeken op de showground, want op mijn auto stond met GROTE letters ieder heel uur t-shirts afhalen
|
||||
|
||||
euhm dan zal ik idd niet goed gekeken hebben
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Supervet die panoramafoto, volgend jaar toch maar weer eens heen gaan denk ik zo.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
vond het ook super, weer was wat wisselvallig maar ach, mocht de pret niet drukken!
|
||||
|
||||
ben alle dagen geweest was echt wel vet relax.
|
||||
|
||||
jullie hadden een goeie lokatie uitgezocht hoor,dus dacht ik ff een liedje maken:
"daar boven op die berg daar boven op die berg daar zit een of andere tjaap daar zit een of andere tjaap die is van t volksforum die is van t volksforum maar leek soms een aap maar leek soms een aap evan je helahela hollala heee n van je helahela hollala heee Ps het slaat op je muts hoor jaap,je had m op toen Peter (sixpack) je riep toen er alweer een stoel minder op jullie scootert zat ik stond toen net bij Peter |
|
||||
|
||||
muts wel gezien , rest weet ik nie meer ......
|
|
||||
|
||||
Quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA, jammer dat ie dit niet kan lezen, heeft op dit moment geen internet, maar ik vind em GOED !
|
||||
|
||||
Dit jaar was voor mij de 10e keer dat ik naar Mania ben geweest.......1995 bij de Nekker..... 1996 tot en met 2002 op domein Bloso in Hofstade............2003-2004 weer de Nekker.................en nu dan in Boom..........
Ben zaterdag geweest dit jaar...............maar met heimwee naar Domein Bloso. Dit jaar was mooi terrein...........maar camping was best een eind weg...........en het showterrein een simpel grasveld.........weet het,Bloso is niet meer.........dus het is niet anders. Maar Mania was de meeting waar ik elk jaar naar uitkeek...........maar vond best tegenvallen dit jaar............en 2 jaar terug helemaal........... Maar ik geef toe............de 11e keer ga ik dus volgend jaar gewoon weer........(als ik dat haal natuurlijk) |
|
||||
|
||||
ok dan Chris mooi zo volgend jaar gewoon weer komen en dan natuurlijk wel met de GTI natuurlijk...
|
||||
|
||||
stijn, je panorama foto sluit niet mooi aan :p
|
|
||||
|
||||
foto's staan ook online op www.vw-speed.nl onder meetings en dan ff naar buitenland scrollen
|
||||
|
||||
foto's online op http://www.vw-speed.nl
|
|
||||
|
||||
Ik vond ook dit jaar de VW Mania weer heel erg geslaagt!
foto's online op www.vwfanatics.nl