![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
potverdomme, ik heb geheugenverlies en nu lijkt me dit ding weer interessant terwijl ik al gemaild had! wat moet er nog aan gebeuren? motor in orde? en wat is je laagste prijs, als ik nou vlug een garage kan vinden wordt het mss wel iets! thnx |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stel je er niet te veel van voor. Hij is te doen als resto-project, maar zie dit niet als 'motor erin en rijden met dat ding'!!! Er zit veel werk aan de auto; hij staat per slot van rekening al zeker sinds 1991 stil. De motor is een type3-motor en moet nog omgebouwd worden naar staande configuratie. Veel onderdelen hiervoor kan ik er wel bijleveren. Prijs is vast, dit heeft te maken met de waarde van de onderdelen (een rotte vooras van dit type doet zlefs al 200 euro heb ik me laten vertellen). Minder onderdelen erbij betekent wel een lagere prijs. Zoals eerder gezegd: je zou eens langs kunnen komen bij serieuze interesse. Jens
|
|||
|
|||
![]() mm, zou toch zweren dat ik alleen een pb had gestuurd, maar ik heb fotos ontvangen!
mss makkelijk als die erbij komen? |
|
||||
|
||||
![]() Foto's, geen slecht idee..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 09-01-2006 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() tijd voor de maandelijkse UP
Jens
|
|||
|
|||
![]() hallo
waar woon je ergens? ik ben van belgië (antwerpen). ik kan mss eens komen kijken? greetz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik woon in Leeuwarden, Friesland. Natuurlijk kun je eens langs komen, als je serieuze interesse hebt. Het is wél een flink project! Jens
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een aanvaardbaar bod gehad... voor de sloop
![]() Wie redt hem? Jens
|
||||
|
||||
![]() Ik zou em heeeeeeeel graag willen redden,T2aatjes zijn echt super... maar heb helaas 't geld er niet voor...
![]() tenzij midden in de nacht inbreken, het busje op een trailer laden en er stiekem vandoor gaan ook als redden wordt gezien... dan wil (en kan) ik em best redden... (slopen mag iig niet gebeuren met deze vroege orig. NL... euh sorry Fries ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reserveer dan even 2 naggies ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nah... als er toevallig een rotte barndoor vooraan staat neem ik die wel mee... Die doen 't goed op de onderdelenmarkten... ![]()
|
|||
|
|||
![]() nou nou dat lijkt alsof ik een keer koffie in tzum moet komen drinken<--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een aanvaardbaar bod gehad... voor de sloop Wie redt hem? |
|
||||
|
||||
![]() Hij is.. verkocht!
![]() enneh, wodt voorlopig niet geslacht!! ![]() ![]() dusseh.... ![]() Jens