|
||||
|
||||
heb liever niet verlaagd met zo groot mogelijke velgen dan verlaagd en verbreed eronder. is niet echt mijn ding. ik zal die kerel even vragen wat de ET waarde ervan is
|
||||
|
||||
oke hier de maten en et waarde
ET = 35 Bandenmaat = 205/40Z R17 84W Op de velg staat 71/2 jx17H2 Diameter velgrand = 47.5 cm Diameter band(loopoppervlak) = 60 cm Breedte band = 22 cm
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk niet dat dat gaat passen, vooral omdat ze 7,5J zijn, misschien wel met spacers maar standaard denk ik niet..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon passen en dan eventueel kopen.
Je schoenen pas je toch ook!
|
||||
|
||||
Beeld bijstellen, velgen op maat bv 17 en 6.5 of 6j breed kan je gewoon met t carter op de grond laag.
|
||||
|
||||
Quote:
omdat het 110 km rijden is. wil ik wel zeker weten of het wel gaat passen. en of ik spacers nodig ben. 1 band is aan vervanging toe, de rest zit 5 mm op. als ik die band vervang moet ook meteen een tweede vervangen worden neem ik aan?
Golf 1 cabrio GLS 84' Last edited by Larsrump : 24-03-2014 at 09:18. |