![]() |
|
||||
|
||||
![]() golf 6 Gtd
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha ja dat is mijn daily, zal er binnenkort een foto van plaatsen..
|
|
|||
|
|||
![]() Toevallig, die grijze GTI heb ik momenteel in mijn werkplaats staan voor het eea !
![]() ![]() Pracht GTI overigens ! Komen weer BBS'en onder ipv de Lenso's Last edited by kadett91 : 10-03-2014 at 09:34. |
|
|||
|
|||
![]() @kadett91: Kijk daar is hij wel.. na al die jaren! Ik mis hem nog steeds! Zit er nog steeds hetzelfde blok in die door kronenburg aangepast is? Ik had toen de buitenkant opnieuw laten spuiten, alleen de binnenkant moest toen ook nog.. er zat achter de bestuurderskant bij het achterraam een lelijke plek.. is die ook al weggewerkt?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen. Zeker met die wielen.
succes ermee
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een erg mooie cabrio gekocht en je velgen staan mooi bij de blauwe kleur
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank u dank u!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou mensen,
Er zijn andere zwarte kentekenplaathouders opgekomen ( zonder namen e.d. ) en ook de kentekenplaten met slagroomletters erop.. Ik kan de auto niet verder verlagen omdat ik anders de oprit niet meer thuis op kom, maar hij is al aardig laag dacht ik zo... ![]() ![]() ![]() Ook de velgjes glimmen er mooi onder... ![]() Ook op de MWM in Deurningen geweest en daar nog een geinige sticker gescoord voor de cabrio.. Door dat lekkere gestuiter van de schroefsetje leek me dit wel toepasselijk! ![]() ![]() En hier nog ff totaalplaatje... Zit trouwens geen tankdop meer in! Die ben ik onderweg verloren na een ritje! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou hij ligt lekker laag je cabrio mooi hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi man, originele achter lichtjes zijn ook top 😇
|
|
||||
|
||||
![]() wat voor bandjes liggen er op de bbs'en? staat er mooi onder!
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
![]() Dank voor de complimenten! Er zitten 165 45 15 nangkang bandjes onder Wessel97
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ook ondertussen nog een projectje gekocht.. eigenlijk al op zoek toen ik de rode golf 1 had ( Jaren geleden ) en nu eindelijk kunnen kopen nadat ik pas de bbs rs gekocht had....
![]() Echte BBS Rennsport velgen. Het type E75. Het zijn 5 velgen totaal allemaal 8J! Velgranden zijn niet allemaal top meer, 1 zelfs met een grote deuk erin, maar die gaan er vanaf en komen platte randen op.. Maargoed een project die ik beetje bij beetje klaar ga maken.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hele gave wielen, die vijf kleine gaatjes om het hart, zijn dat de bevestigingspunten voor van die fans?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja ik ben er ook zeer blij mee!! Poehhh dat zou ik niet weten.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ze wel mooi je BBS velgen
![]() Ik heb de link even aan geklikt die witte vind ik mooi van 278 pond geloof ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat is wel echt oldskool barn171, je kon wel eens gelijk hebben.. Wel gaaf om te zien die dingen erop maar is niet de bedoeling om ze op mijne te gaan plaatsen!
![]() |