|
||||
|
||||
ik zou je motor i.i.g voorlopig gewoon zo laten, want als je 100 euro uitgeeft aan je blok, heb je al meer uitgegeven als dat het ooit waard zal worden.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr dit vind ik persoonlijk nog een leukere swap als 1.8 kr, maar dan moet je het niet erg vinden als je elke week n keer of twee aan de pomp staat
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=Kwasten Lees je dan maar eens in.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 25-02-2014 at 21:32. |
|
||||
|
||||
Succes, persoonlijk zal ik voor spuiten gaan, als het low budget moet kan je het ook altijd eerst zelf nog proberen. Succes!
|
||||
|
||||
Quote:
wel netjes gedaan opzich, maar ik denk persoonlijk (spreek niet uit ervaring) dat je altijd wel iets blijft zien met verven, en dat je het nooit zo netjes krijgt als met spuiten... mits je het goed doet natuurlijk
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
heb verhalen gehoord dat een golf 1 met een vr6 vrij lastig te besturen is. |
|
||||
|
||||
ik zal het allemaal even lezen.
uiteindelijk als ik vast verdien zal ie bij een spuiter staan. gaat nu erom dat het er tenminste een beetje netjes uitziet. (als ik rondkijk tussen foto's van verschillende golfjes kom ik nergens een tegen die standaard hetzelfde is mijne.. does it mean something?:P) |
|
||||
|
||||
Quote:
zover ik weet is die van jou geen speciale uitvoering ofzo, ze kunnen er andere wielen, of een andere kleur kap enz. op gezet hebben, iedereen wil natuurlijk iets wat een ander niet heeft
|
||||
|
||||
Quote:
jammer ja |
|
||||
|
||||
Quote:
na het lezen hiervan ben ik ervan overtuigd dat ik het ga rollen. denk gewoon alpine wit blijven doen. maar zit nog te twijfelen over die kleur. iemand een leuk idee?? |
|
||||
|
||||
hoeveel zou ik minimaal kunnen krijgen voor deze golf cabrio GLS
|
||||
|
||||
Quote:
400 denk ik toch zeker wel...