|
||||
|
||||
Hele volksstammen rijden met 3/20 remdruk begrenzers van Opel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de begrenzers van een Scirocco 16V
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Erik Baas : 17-02-2014 at 18:32. Reason: quote |
|
||||
|
||||
Dat dus. Ik ga af op Stijn die tot twee keer toe achterstevoren heeft gestaan op de snelweg.
Je moet ze dus reduceren tot de remkracht van trommels. Dus dan is het puur voor de looks.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan gebruik jij geen goed materiaal. Je moet wel de Originele golf 1 GTI remkrachtregelaar (lastafhankelijk) gebruiken. of de remkrachtregelaar (drukafhankelijk) gebruiken van scirocco 16v. dan komt het gewoon goed.
|
||||
|
||||
Dat is wat hij zegt toch, dat je de remkracht moet begrenzen, met een drukregelaar
|
|
||||
|
||||
Kan het allemaal beamen, schijfremmen achter kan wel maar het is maar net waar je de auto voor gaat gebruiken.
De originele Scirocco 16v begrenzers zorgen er voor dat de achterremmen maar voor 17% mee doen, dus heel veel nut boven trommelremmen hebben ze niet bij normaal straat-gebruik. Je kan je originele HRC laten zitten, of deze vervangen voor een 22 of 25,4mm cilinder. Hiermee creer je bij dezelfde pedaalkracht meer remdruk in het systeem |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Remdrukbegrenzers heb ik laten zitten ( 82er cabrio )
Verder zit er een bekrachtiger op van een Golf 2, deze iets aanpassen en klaar. En idd, de remlichtschakelaar op het pedaal maken Met "grote" remmen voor heb je moet je al beheerst kunnen remmen, in een noodstop blokkeert je gelijk alles. Voor de looks met "dichte velgen" ga ik het geld wel aan andere dingen uitgeven.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat jij bedoelt Marc(?) is dat ik alles laat zitten hoe het zit en gewoon de klauwen monteer aan m'n remleidingen? Of is jouw reactie bedoelt op het monteren van schijven achter? Als ik alle reacties bekijk moet ik het volgende doen: 9" bekrachtiger van bijvoorbeeld een Golf 2 scoren en daarvan de stang iets verlengen. Daartegen m'n originele 20.64 HRC monteren
|
||||
|
||||
9" bekrachtiger van bijvoorbeeld een Golf 1 GTI met originele 20.64 HRC type golf 1.
of 9" bekrachtiger van bijvoorbeeld een Golf 1 cabrio met originele 20.64 HRC type golf 1 cabrio. daar zit ook nog verschil in de HRC van golf 1 en golf 1 cabrio.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is alleen als je het verkeerd ingesteld hebt!! Rijden zat lichte wagentjes met rondom schijven en die staan nooit achterste voren.. |
|
||||
|
||||
Ja en dat is het je hebt al heel snel verkeerd, want de juiste rembekrachtiger verdeler is bijna niet aan te komen.
Plus die achterklauwen gaan allemaal vast zitten in d'r loop der tijd. Dus waarom al die moeite en risico's voor een systeem wat opzich prima is?
|
||||
|
||||
Quote:
In principe zou je alleen je voorste remmen kunnen wisselen voor G60 en daarmee al klaar zijn. Wil je een grotere bekrachtiger en/of HRC, dan kan dat ook. Als je de 9" bekrachtiger van Golf 1 Cabrio of Caddy pakt, hoef je de stang niet aan te passen. Een 22mm of 25,4mm HRC is overigens wel aan te raden met G60 remmen voor Last edited by Marcski : 18-02-2014 at 16:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar om heb ik de aluminium versie van de MK4. De stalen girling 36 of 38 hebben hier idd vaak last van.
|
||||
|
||||
Die alu klauwen zitten ook regelmatig vast.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Maar van welke auto moet ik dan een 22mm HRC bestellen?
|
||||
|
||||
scirocco 16v van 1986
|
|||
|
|||
dus op een 1 gti zit std een 22 hrc en kun je dus gewoon
de voorremmen vervangen voor een g60 exemplaar |