|
||||
|
||||
Op foto 3 komt het onderste gat ook niet echt overeen.
En dan nog het feit dat als je eerst het door jou aangeduide gat vast zet, dan het onderste.. De bumper scheef trekt. Zet je daar dan een opvul ringetje erbij? |
|
||||
|
||||
Daar zal een vul ringetje achter moeten inderdaad. Anders trek je de bumper uit zijn model.
|
|
||||
|
||||
Allereerst niets ten nadelen van Theo die support geeft op een product van een andere leverancier en zelf ook de noodzakelijke aanpassingen doorvoert voor de verkoop.
Wat ik niet goed begrijp is dat je 699 euro mag betalen voor mk1 bumpers die niet (altijd) op een mk1 passen. Dat mag (pruts)Werk 34 van te voren bedacht hebben en of de kit in meerdere modellen hebben opgesplitst of 1 kit waarbij alle voorbereidingen zijn gemaakt voor de verschillende steunen. Ook al vermelden ze het op hun website dat er een mogelijkheid is dat je aanpassingen moet dan hadden ze minimaal een stukje handleiding erbij kunnen doen wat dan de "instructie" is.
|
||||
|
||||
Schandalig is het.. voor hun is een kleine programma aanpassing, voor mij is het een risico dat het straks scheef staat.
|
|
||||
|
||||
gewoon terug sturen,voor dat geld.!!!!
Dan verwacht je ook wat goeds.
|
||||
|
||||
Lijkt me ook het beste, de meuk terug en voor dat geld een net gebruikt setje originele zoeken. Die imitatie zooi is toch altijd problemen, of het nu bumpers of clipjes voor de sierlijsten zijn, het is gewoon van verschrikkelijke maak. Ik wil er niemand persoonlijk mee beledigen (die die dingen verkoopt), maar time and again wordt weer bewezen dat het echt niks waard is.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een lange tijd het net in de gaten gehouden. Die setjes in goede staat komen niet vaak te voorschijn..
Ik heb inderdaad dan moeten uitwijken naar een imitatie set. Hiervoor heb ik niet de goedkoopste versie uitgekozen omdat ik het wel belangrijk vind dat het goed uit ziet en achter enkele jaren niet roest. |
|
||||
|
||||
Idd ik heb een originele voorbumper met steunen dat ging idd zeer goed.
Maar ook me imitatie achterbumper paste gewoon 100% goed op de orginele steunen. En ik hen dan wel wat langer over de onderdelen gezocht maar ik was maar de helft van het geld kwijt incl het poedercoaten van alles. Enigste wat tegen viel waren de bumperhoekjes van Retro-Rabbit deze heb ik ligt aan moeten passen zo wel voor voor als achter.
|
||||
|
||||
Zooo even hier wat aanvullen
Er zat een fout in de bumpersteunen. Werk had verschillende klachten gekregen hierover. Ik kreeg de optie, zelf aanpassen of terug opsturen met een levertermijn van 2-3 weken. Ik heb gekozen voor de 2de optie. Volksparts stuurde me toen een mailtje dat hij voor mij een set nieuwe steunen heeft gekocht die nu binnen zijn. Hij zelf gaat mijn steunen terugsturen. Mooie service! |
|
||||
|
||||
blij dat het opgelost is. Maak is een foto in je project topic als ze erop zitten
|
||||
|
||||
Die foto komt er natuurlijk bij te staan maar dan kan nog wel even duren.
Hoekjes zijn er zonder aanpassingen op gegaan. Lees wel vaker dat ze de hoekjes aanpassen, maar dat wou ik wel vermijden. Speciale methode en 2 man zijn wel handig. Hiervan zal ik in de volgende post wel een foto van maken. De steunen die ik gekregen heb van Volksparts komen NIET van werk34 en zijn een heel stuk mooier, en het belangrijkste: ze passen! Kleine opmerking over de bumpers nog: Het is jammer dat er aan de onderkant aan 1 kant een Vierkant gat zit en aan de andere kant een rond. Waardoor je of wel 1 kant niet aan draait ofwel een echte bout er doorsteekt. Hierdoor zie je aan de onderkant dus een 6-kant. Ik Heb de optie voorlopig open gehouden omdat ik geen inox boutje in de juiste maat had. Het eind resultaat en mijn mening: Chroom is niet overal mooi Hoekjes zien er goed uit al passen ze toch erg slecht Rubbere afdichting in de pinkers is een open rubber, ik vermoed dat ik hier ooit nog wel eens in de problemen ga mee komen bij een flinke regenbui. Of later.. |