|
View Poll Results: Kom je naar de NachtRit? | |||
Ja, natuurlijk! | 5 | 45.45% | |
Misschien... | 2 | 18.18% | |
Nee, ik kan niet. | 2 | 18.18% | |
Anders... | 2 | 18.18% | |
Voters: 11. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
en UP!!!!
|
|
||||
|
||||
Ik ben erbij, moet me nog wel even opgeven.
Weet nog niet met welke aircooler, de ragponton of de Grawo bus van wannabay, kunnen we onderweg een bakkie doen :biggrin:
|
||||
|
||||
Gezellig! Je mag je nu ook opgeven en later het kenteken doorgeven, dat is geen enkel probleem!
|
|
||||
|
||||
De voorbereidingen gaan ondertussen door en de jaarlijke tip is weer bekend!!!
Check voor info de site: http://www.keverclubzh.nl Groeten Regioteam Zuid-Holland |
|
||||
|
||||
Ik zie op de foto's dat er ook een feestje aan vast zit dus de kans is groot dat Leon (rustbuster) met zijn kubel ook mee gaat doen, en dan zal ik de taak van "navigator" op me nemen.
Dus waarschijnlijk tot de 22ste Aleee |
|
||||
|
||||
Gezellig! De route is leuk! Maar daarna met z'n alleen een biertje doen is ook erg leuk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat is me gisteren op de cruise night goed bevallen vond het gezellig dus we rijden mee en daarna lekker een biertje pakken! lijkt me leuk |
|
||||
|
||||
Hallo Daantje, wij komen ook met z'n tweeen. Helaas niet luchtgekoeld maar met de Beetle.
Tot dan! |
|
||||
|
||||
New Beetles zijn ook van harte welkom! Ik heb inmiddels al heel veel aanmeldingen binnen! En sommige moeten zich nog aanmelden. Dus wordt een gezellige boel.
|
|
||||
|
||||
Ik kan niet, mams is jarig.........
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jullie hebben je eigen feestje Fijne avond! |
|
||||
|
||||
Wij zijn natuurlijk ook van de partij, net als vorig jaar!
Ik heb tevens even een aankondiging op mijn website geplaatst! Hopelijk wordt het weer gezellig druk
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels al meer dan 50 aanmeldingen binnen!
Dus heb je je nog niet opgegeven doe dat dan nu! @Niels... jij rijd toch met Leon mee in de partybus? |
|
||||
|
||||
Quote:
...klopt, zonder mij is het gewoon "de bus" Dus ik moet wel van de party zijn!! PS. en met "Wij" bedoel ik trouwens Marieke en ik... dus dat is 50 + 2 aanmeldingen = op naar de 60!
|
||||
|
||||
Nee met aanmeldingen bedoel ik al meer dan 50 auto's!!! Ik hoef niet de namen van de bijrijders te weten!!! Alleen kenteken auto en eigenaar! hahaah.... maar heb inmiddels al 55 auto's en er komen elke dag nog meer aanmeldingen binnen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Okay dan... beter! Ik ben benieuwd, vorig jaar hebben we iig erg veel LOL gehad!!
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dit jaar ben ik drbij..... kan dus alleen maar NOG GEZELLIGER worden!!!!
|
||||
|
||||
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik niet mee kan rijden Mis alle gezelligheid. Nou ja niet alles natuurlijk, ben er op het beginpunt en op het eindpunt!
|
|
||||
|
||||
blijft jamer dak nie mee ken met de waterkoker
|
||||
|
||||
tja, ik kan er niets aan veranderen
Ik ga nu snel er vandoor, de voorbereidingen verder in orde maken. Aanmeldingen die nog niet gebeurt zijn, kom gewoon naar Wittebrug, dan schrijf ik je daar op de lijst! Inschrijving per email is nu gesloten! |