|
|||
|
|||
Mooi bedankt dit gaat me echt verder helpen.
Zodra ik snap hoe ik hier de fotos kan plaatsen krijgen jullie die te zien |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zit bij het "post-window" een hele mooie knop voor bovenaan. Zorg dat er de tekst: [IMG] voor de adresregel staat en [/IMG] achter de adresregel. Letop dat de adresregel naar een online .jpg moet verwijzen, Klaar!
|
|||
|
|||
Ik kijk hier via mijn foon en heb fotos op foon staan dus niet online
|
|
||||
|
||||
Wat ik doe met telefoon foto's: uploaden via dropbox (zodat het op de pc staat) en dan vanaf de pc op imageshack uploaden, is een beetje omslachtig maar werkt goed
Je kunt ook, als je met je telefoon naar volksforum.com gaat, daar bij de Gallery uploaden. Als je de foto's dan daar hebt staan kun je zo de url codes pakken en ze hier neerzetten
|
|||
|
|||
Ik ben niet zo comp tech maar ik ga eraan werken
|
|
|||
|
|||
Ik heb als het goed is nu fotos in de gallery staan 3stuks.
Met als naam mijn golf |
|
||||
|
||||
En als je dan de linkjes onder de foto's kopieerd en plakt staan ze in je thread
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankje voor de fotos hier te zetten
Ik heb het geprobeerd maar er komt alleen een link te staan . Ik zal wel iets fout doen hoor Maar dit is dus mijn golf nu nog met een 1.8-16v kr maar die ben ik aan het demonteren En een vr6 in plaatsen |
|
|||
|
|||
De 16v is verkocht aan bunny01
Hij gaat hem in een type 1cabrio bouwen Zijn eerste project dus ik wens hem succes. Niet al te moeilijk bus het zal hem wel lukken Deze week de 16v er verder uit lepelen en de vr6 netjes maken voor het huwelijk |
|
|||
|
|||
Onder de kap moet het net zo glimmen als van buiten
|
|
||||
|
||||
Quote:
juiste manier:boutje eruit draaien,m6 inbus met konische kop halen,gat verzinken en die bout erin.of je moet een lekkend keerringdeksel willen,dan moet je doen wat hierboven staat.
|
|||
|
|||
Bedankt pul
Ik ga er naar kijken en dan komt het goed |
|
|||
|
|||
weer leven in de schuur ???
|
|
|||
|
|||
Hee caddywim!!!!!!!
Nu ik weer verder kan ja . Remie nog niet echt vaak Ik moet ook maar ff kijken hoe het gaat zo in de winter De schuut is niet verwarmd he!! Maar idd tijd niet gezien en gesproken. Jij je mk1 nog met de g60??? |
|
|||
|
|||
nee die heb ik na 7 jaar en een hoop lol verkocht
ik rij nu golf 1 diesel |
|
|||
|
|||
Gewoon standaard of wat dikker gemaakt??
|
|
|||
|
|||
Heb nog een vraag over de tellerklok
Kan ik mijn golf1 gti klok behouden of moet ik een type3klok gebruiken ivm km/h kabel aansluiting op bak |
|
||||
|
||||
Toerenteller van de Mk1 gaat niet meer werken in combinatie met de 6 cillinder.