|
|||
|
|||
Quote:
oke oke
|
||||
|
||||
concurentie in het noorden is er al. Mijn kameraad is al aardig op weg.
kijk hier bv eens www.cultwheels.nl |
|
||||
|
||||
concurentie... ach... ze hebben het allemaal smoordruk toch? dus dan kunnen het net zo goed collega's zijn... (mits de een veel beter werk levert als de ander)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
misschien lees ik er overheen maar wat kost dat nu
4x bbs randen polijsten |
|
||||
|
||||
Sjonge jonge zeg, hobbymatige-concurrentie!!! 'T moet niet gekker worden.
|
||||
|
||||
Hoi kees , je werk ziet er goed uit
zet eens wat prijzen bij dingen die je polijst , is handig voor je etv. klanten . ( p.s. ik stuur geregeld mensen door naar joosie ( arjan joostema ) en PUC ( belgie ) voor polijst werk .) tis maar net je voorkeur e.d. suc 6 kees ! |
|
|||
|
|||
tjonge tjonge tjonge
wat een comentaar heb ik eens wat beginnen ze het ook nog af te kraken ik vind ook eerst zien en dan geloven maar de meesten hier hebben het spul de kennis en het geduld hier niet voor volgens mij of ik moet het mis hebben maar we zien wel waar het schip strand en ik denk niet dat dat snel strand dus voor degenen hier die het allemaal beter weten laat eerst zelf maar eens wat zien |
|
||||
|
||||
idd stelletje zeikah's
maar prijsje blijft interessant om te weten...
|
||||
|
||||
Nou nou
Kijk dat mag ik graag zien meer van die fanatieke mannen in Nederland,.......
@ Tommy had ik niet van de week van jouw een pm over hoe je het moest doen.......dat polijsten. ha ha handig hoor!!!!! Maar goed er is werk zat in de poetsbranche..... dus welkom in de club van de zwarte koppen. groeten Joossie
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, polijsten is één.... service is twee........
|
|||
|
|||
Quote:
Amen.
|
||||
|
||||
Quote:
Word |
|
||||
|
||||
tjonge wat een gezeur toch allemaal laat die jongen toch lekker z,n gang gaan!!
Ik doe het bij de plaatselijk polijst boer JPS oftewel Arjan Joostema. Maar misschien als ik kort bij jou in de buurt woonde ging ik naar jou. Ga zo door mijn zoon!!! Groetjes hansie
|
||||
|
||||
Idd weer een hoop gezeur voor niks.... Als je hem niet gelooft in zijn resultaten dan ga je niet naar hem toe, simpel toch?? Misschien is hij voor vele wel DE oplossing.
Ennuh voor de BBS'en een dikke duim!! Ziet er goed uit! |
|
|||
|
|||
Ik vind die BBS-en er ook goed uitzien.
Als ik jou was zou ik me ook aanmelden bij Tuningclub Friesland,mischien dat je daar ook wat opdrachtjes kan binnenslepen.Daar zitten tenslotte mensen die bij je in de buurt wonen. |
|
||||
|
||||
Quote:
..lijkt me ckers een goed plan.. :biggrin: www.tuningclubfriesland.nl Ow ja, voordat je 'reclame' maakt wel even de forumregels aldaar lezen..
|
||||
|
||||
ik heb een goed idee !
als jij nou een setje gratis voor mij polijst kunnen ze allemaal zien dat dat heus goed komt ! wat denk je ervan ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ten eerste wil ik even kwijt dat ik niet negatief ben tegenover Kees... En ten tweede... ik heb eens een rand van een RH velg gedaan voor een maat van me... dat ging prima toen... zat nauwlijks werk aan...(was al een nette rand trouwens...) Maar nu met mijn Pirelli's lukt het me opeens niet... en vandaar dat ik jou een PM stuurde Joossie, want ik stond te kijken van jouw werk. Ik was er dus al achter dat zown randje, en bijv Pirelli's niet even makkelijk gaan... Maar ik beweer niet dat ik zelf goed kan polijsten... in tegendeel... Maja, zou het niet lullig zijn als Kees, na het polijsten van zijn randen, er achter komt dat die Porkers o.i.d. van een klant eigenlijk helemaal niet zo goed willen? Dus vandaar dat ik me bij Sebas aansloot. Je kunt beter zelf eerst wat wielen kopen, opknappen, polijsten, en verkopen of voor jezelf houden, en daarna pas beginnen aan wielen van anderen...(het is toch een risico...) En ik weet niet in hoeverre Kees polijsten kan, maar zoals de topic opeens opent is het net of hij alleen ooit een setje randen van BBS heeft gepolijst... Dus vandaar. No Hard Feelin's verder... En ik wens Kees alleen maar succes... Als ik zelf mijn Pirelli's niet mooi krijg ga ik zeker eens bij hem langs! Hij woont immers om de hoek(spreekwoordelijke dan ) Met een forum moet je altijd oppassen dat een poster het anders kan bedoelen dan jij het leest... (en ik zeg maar zo, de manier waarop je leest zegt toch meer over jezelf als over de poster... ) mijn projecten tot nu toe: En toch is nooit iets echt geworden zoals ik wel eens wielen van Sixpack bijv zie... Dus vandaar mijn PM aan jou Joossie... *ps. dit is lang niet alles... Ik ben al tijden aan het prutsen.. *
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
oefening baart vele dingen tommy , ik doe het al een jaar of 8 nu ... en ik kan gewoon goed fotos maken , dan lijkt het wat ;-)
|
|
||||
|
||||
Heb vaak getwijfeld of het de foto's waren idd... hahaha En heb jou ok wel lastig gevallen met vragen enzo... Na die RH rand dacht ik dat ik het eindelijk onder de knie had... Maar nee...
Maar aangezien opgeven ook weer niet mijn sterkste kant is(mits ik er echt geen zin meer in heb) Blijf ik proberen... (wat heb ik eigenlijk een wielen gesleten, kwam net alles weer tegen... Heb gelukkig de beste foto's alleen maar gepost whehehe )