|
|||
|
|||
OBD stekker verplaatsen en de originele op alle poorten spanning zetten oid zodat als men een laptop eraan prikt het ding op tilt slaat/ in rook opgaat.
Wel even melden als je de auto naar de garage brengt voor onderhoud.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Mk2-VRT Hoe bedoel je dit en wat is die k-lijn? |
|
||||
|
||||
gouden tip van de agent "je kan beter een garage huren dat is goedkoper als nieuwe velgen kopen "
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://scantool.imechatronics.com/obd_cable_drawing.png Pin 7 van de OBD stekker |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de K-lijn onderbreekt met een schakelaartje, komen ze misschien wel in de auto, maar krijgen ze nooit de startblokkering eraf gehaald met hun apparaatje. Kost niks, gewoon een klein schakelaartje nemen, deze verstoppen, kabel doorknippen ( pen 7 obd stekker ), en deze naar de schakelaar laten lopen. Enkel omzetten als je hem moet uitlezen, anders kan hij 'uit' blijven staan. Test het maar, met onderbroken K-lijn kom je niet in de ecu / teller en valt er ook geen blokkering uit te schakelen. |
|
|||
|
|||
Die K-lijn onderbreken is een zeer effectieve manier. En relatief simpel toe te passen! bedankt voor alle tips tot nu toe!
|
|
||||
|
||||
Ik had vroeger een TGV achtige treinhoorn achter mijn stoel gemonteerd. Als er ooit een inbraakpoging geweest zou zijn, zou diegene er nog wel dagelijks aan herinnerd worden denk ik...
|
|||
|
|||
Wat is de meest gunstige plek (lees moeilijk te vinden plek) om een aftakking op deze kabel te maken? Iemand tips
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
grappige is dat van alle gestolen auto's die ik ken bijna 95 nog nooit op een forum/facebook had gestaan. Hoe bekender de wagen, hoe minder graag ze t willen hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Geef eens antwoord op zijn vraag.
|
||||
|
||||
Snap-off...
|
||||
|
||||
Quote:
dit moet je zelf uitmaken ... zoals sommige hier al aanhaalden ergens maak je u zelf wel verdacht met dit topic
|
|||
|
|||
Heb eens een verhaal gehoord over een nederlander in Zambia wiens auto al een paar keer was gestolen. Hij was het zo zat dat hij een fles whiskey met rattengifpoeder(strychnine, kun je nu niet meer kopen spulletje is te gevaarlijk) in een deurbak had gedaan. Werd z'n auto weer gestolen en een dag later teruggevonden met 2 dode (corrupte)politieagenten erin. Die nederlander is het land maar uitgevlucht en is nooit meer teruggekomen in Zambia
|
|
|||
|
|||
Quote:
waha yeah right.. gast denk je echt dat een dief de moeite doet om op dit forum te gaan lezen en posten? Ik snap je punt wel. maar ik ben niet ingegaan op deze naar mijn mening onnozele reacties. Als er een anti diefstal maatregel op een VW zit en ze langer als 2 minuten bezig zijn pakken ze wel de volgende auto paar straten verderop... Hoop alleen dat we door al deze tips jou en mijn auto minder diefstal gevoelig kunnen maken. Last edited by psycho-realm : 25-01-2014 at 17:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
er zijn meer gasten die op dit forum lezen dan members ... als de tips gewoon op het internet te vinden zijn zullen dieven deze ook gewoon vinden hoor ... de reden de een auto gepikt wordt wilt nog steeds zeggen dat een stapje voor zijn op ons met dit topic zullen ze wel snel 2 stapjes voor zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Yeah right{hedde hum wir}, Ik ken er nog wel een paar die ze graag s,nacht even op komen halen hoor hoe bekender hoe liever... {het begint hier de spuigaten uit te lopen! robbie hageman is kampioen geworden kickboksen en die dag hebben ze ingebroken en veel weggehaald...} ook geen onbekende denk ik zo!! Last edited by richard-polo : 29-01-2014 at 15:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Juistt |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek ik al tijden, lastig te vinden. Raid hp had een mooi systeem, nergens meer te krijgen. |
|
|||
|
|||
In je auto slapen met een AK-47 en dan iedereen die je aan je auto komt doorboren met AK-47 kogels
|
|
|||
|
|||
de 5.45 of de 7.62 uitvoering? mijn voorkeur gaat naar 5.45, schijnen zo lekker niet-rechtdoor door het lichaam te bewegen (CMIImW)
|