![]() |
|
||||
|
||||
![]() weer erg druk gehad....
schermen zijn er trouwens ondertussen ook af. rechter kant goed, linkerkant rot... dus moet nog een nieuw achterkantje in en linkerzijscherm Last edited by oergolf-haarlem : 19-08-2005 at 17:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou denken voor je bumperd...maar mischien bedoel je andere |
|
|||
|
|||
![]() Die kant waar je de foto van hebt gemaakt zit geloof ik de ruitenwisservloeistof. De andere kant, geen idee.
|
||||
|
||||
![]() daar zitten idd de bouten van de bumper, lijkt wel of er origineel een plaatje op heb gezeten... denk dat ik ze maar gewoon wegslijp.
ruitenwisservloeistof zit daarboven, of beter gezegd ZAT daarboven! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() clean it
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zoooo een paar avondjes sleutelen en hij is kaal.
het schuurtje begint al aardig te vullen zo. heb je al een bbq op het plaatsie staan?? |
|
||||
|
||||
![]() bier staat iig altijd koud, dus kom weer keertje kijken! bel anders van te voren...
|
|
||||
|
||||
![]() weet nou zo ongeveer wat allemaal aan plaatwerk nodig heb. wil nu dus alles gaan bestellen.
wil iedereen ff z'n adresjes plaatsen van leveranciers van plaatwerk? en de ervaringen met 't plaatwerk van 't desbetreffende bedrijf, qua pasvorm enz. hartsant, intercar-parts, habo ken ik wel. maar ervaringen heb ik niet... |
|
|||
|
|||
![]() Yo Oergolfjuh!
Ja je hebt Hartzant er al bij staan, en ik moet je zeggen, ik heb goede ervaringen met het plaatwerk van ze, weet echt niet waar het vandaan komt, maar het past redelijk goed (moet altijd wel wat aan gebeuren maar dit viel dus errug mee), verder hier in de buurt hebben we nog de Rie automaterialen (Bennekom), en die hebben ook het complete pakket plaatwerk wat er nu te verkrijgen is, maar heb daar nog nooit iets besteld, op een koelvloeistofreservoir (scrabble) na dan en ook die paste goed! :biggrin: Oh ja bij Hartzant vragen naar Eric, is zelf ook Golf gek....
|
|||
|
|||
![]() succes met je project ben zelf ook al10 jaar met een78er bezig
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou hoop dat 't geen 10jaar gaat duren... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas gooi ik de handdoek in de ring.....
wegens andere woonsituatie moet ik mijn hok weg doen, en ben ik niet meer in staat dit project af te ronden.... ![]() dus tegen aannemelijk bod is dit project op te halen. je moet alleen nog dorpels en kenteken verlichting plaaterk bestellen. verder is alles wat nodig is aanwezig. hij is op dit moment in staat om gelast te worden. verder is de motorruimte al ontdaan van alle bende. |
|
||||
|
||||
![]() tevens een 16v blok te koop (kr) afkomstig uit een cabrio (voor in golf 1 dus) met bak, kabelboom en de juiste assen voor 300euro.
setje dubbele solexen voor 100euro. en een 2500watt agregaat zgan voor 300euro. |
|
||||
|
||||
![]() Spruitstuk had je niet stiekem liggen?
|
|
||||
|
||||
![]() wtf!!
wat ga je doen dan?ivm wegdoen van je sleutelruimte? was je net lekker op weg en nu dit....... |
|
||||
|
||||
![]() ik kan de pics niet zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() spruitstuk hou ik zelf voor in de toekomst....
tja ingrob, en de huur en de kosten van m'n hobbyhok.... wil wel nog btje normaal kunnen leven. dus tenzij hij op zeeeer korte termijn bij die lasmaat terecht kan, dan ga ik nog een poging wagen. pics zijn idd verlopen, zal binnenkort nieuwe plaatsen. |
|
|||
|
|||
![]() Ik zie de foto's niet hoe kunen jullie het wel zien dan?
|
|
||||
|
||||
![]() foto's zijn verlopen... als je geintreseerd bent in de golf (vraagprijs 300euro) kan ik je foto mailen....
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |