|
||||
|
||||
Speciaal voor Meetlint .. je hebt weer wat gemist gozer
Kick off Schop weg in het nederlandisch |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst Ricky James Toen Johnny Carson Nu al Hans Vandenburg !!! Hopelijk komt die volgende keer weer dan neem ik mijn Gruppo Sportivo vinyl mee om te laten signeren !! |
|
||||
|
||||
hey lijkt als twee druppels water
|
|
|||
|
|||
baal baal baal.......heb het niet gehaald...de kubel stroomde bij antwerpen al over....toch maar terug gereden...ziet er gaaf uit zal er zeker een keer zijn!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jij rijdt zonder kap toch...??? Maar hier was het droog... en zonnig... Had 'ie mooi weer kunnen drogen voor de terugreis |
|
||||
|
||||
was leuk komen mooie bakkie's op af, wist niet dat er zo veel op af kwam. aangezien 't alleen s'avonds is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag zo een handtekening van me hebben hoor Gertje! :biggrin: |
|
|||
|
|||
Quote:
nou ging meer uit eigen belang terug....ik kan niet zwemmen ! :biggrin: Hij staat nu nog steeds als een verzopen kat in de garage :o |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben je niet de enige die niet kan zwemmen... Zal duimen voor mooi weer volgende keer! Het is echt supergezellig! Een aanrader. |
|
|||
|
|||
ben ff flink wat gaten aan het bijboren zodat ik er volgende keer zowiezo bij ben
|
|
||||
|
||||
Was weer een goeie avond. Veel bekenden gezien en gesproken en ook wat nieuwe gezichten leren kennen. Helaas al weer vroeg naar huis (22.00 uur)....
Sorry Leon, wilde nog ff een pils komen happen maar vriendin wilde naar huis, hmm... Spreek je binnenkort nog wel. Zijn jullie nog steeds iedere zaterdag in 7-Huizen? Kom ik daar wel ff aanwippen. Peter P.s. wie zijn iedee was het die bruine vari naast de mijne te laten parkeren, was nu echt de Beauty and the beast..... :o |
|
||||
|
||||
Quote:
Was wel een gaaf gezicht! |
|
||||
|
||||
Duo Penotti gemist ?
|
|
||||
|
||||
Dat wel inderdaad.
Ik miste alleen al die andere type 3's, Miss M, Micha, onze pas getrouwde vriend (sorry, ff zijn naam kwijt :o ), oh ja the hanz met zijn schitterende ponton (op de foto's dan), Henny, Kammetje, die blauwe die bij Alain geparkeerd staat (user-x??)enz enz.... Wil nog steeds een ACN meemaken waar meer type 3's zijn dan kevers/bussen.. Last edited by Peppie : 07-07-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
en hij kroest super!!! Thanks nog!
|
||||
|
||||
Ik miste alleen al die andere type 3's, Miss M, Micha, onze pas getrouwde vriend (sorry, ff zijn naam kwijt :o ), oh ja the hanz met zijn schitterende ponton (op de foto's dan), Henny, Kammetje, die blauwe die bij Alain geparkeerd staat (user-x??)enz enz....
Wil nog steeds een ACN meemaken waar meer type 3's zijn dan kevers/bussen.. [/QUOTE] He Peppie, Mijn notch staat ff stil...............nieuw motorke!! Zodra die klaar ben ik er zeker weer een keer bij. Meer type3's dan bussen en kevers is een goed streven Seeya mycha
|
||||
|
||||
Quote:
heee gozer! Had je op het andere forum al gesproken, maar ben er dus nog steeds elke woensdag en zaterdag! Je hebt me nummer, bel maar ff als je komt Ennuh, Jacks Vari naast de jouwe was een idee van Robert en mij, we wilden een beetje alle types bij elkaar hebben........was jammer genoeg een beetje te druk om nog te schuiven met auto's :o
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dat kun je wel stellen... super bakkie Jasper! :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote: