|
||||
|
||||
Ben ook weer thuis van een leuke dag
Het was weer even geleden dat ik voor het laatst naar een meeting ben geweest met mijn eigen auto, maar krijg steeds meer het gevoel dat ik op het verkeerde feestje ben. Dit omdat het grootste deel op air-ride staat en alleen voor de show word klaargemaakt terwijl mijn interesse toch echt anders is en een auto juist technisch verbeterd wil zien worden of mooi gerestaureerd etc. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur en kan ik niemand kwalijk nemen dat mijn smaak in de minderheid is. Desondanks was alles goed geregeld en het was super goed weer. De opkomst was minder, maar zou dit ook met de vakanties te maken kunnen hebben en de slechte weersvoorspelling ? Bij deze wat foto's die ik op FB heb gezet: Linkie naar FB Album |
|
|||
|
|||
Air?
Das voor bussen en vrachtwagens toch?? |
|
||||
|
||||
Ik vond de toegangsweg inderdaad ook wel even spannend worden, maar het is uiteindelijk met het nodige geschraap wel goed gekomen...
Organisatie was top, volgend jaar weer! Mijn foto's komen spoedig ook hierbij te staan
|
|||
|
|||
was weer een leuke meeting
de jury bedankt voor mijn prijs runnerup aircooled helaas was ik mijn camera vergeten organisatie bedankt |
|
|||
|
|||
Super dag gehad!
Volgende week MIVW!! |
|
|||
|
|||
Super mooi weekend gehad, Alles was weer top geergeld!
Hierbij de fotos. Voor de rest even op de link klikken. https://www.facebook.com/media/set/...06544973&type=3
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 29-07-2013 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben er zelf ook een behoorlijke tijd tussenuit geweest maar sinds de wintermeet weer begonnen met de passie en de meetings maar was me idd opgevallen dat Air de scene behoorlijk beheerst en dat er voor oa Static bijna tot geen aandacht is.
|
|||
|
|||
Zijn we tenminste origineel als Static rijders
|
|
|||
|
|||
Wat maakt het uit hoe hij verlaagd is, zolang hij maar met zijn bek tegen het asfalt ligt bij het rijden
|
||||
|
||||
Quote:
Daar gaat het nu juist mis |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan niet anders zeggen dat ik je mening helemaal deel Wilco. Dat gevoel heb nou ook de laatste tijd als ik meetings bezoek , en motiveert mij ook niet echt om ze nog te bezoeken. Heel veel show en bling ,en ik weet ook wel dat er heel veel tijd geld en liefde in zit , maar niet echt mijn ding . Echte technische projecten zijn er maar heel weinig meer . Misschien als jij er weer een paar hebt afgerond
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat dit ook wel een financiële kwestie is, maar ik merk vooral dat de mensen steeds minder zelf met hun auto bezig zijn voor wat het sleutelen betreft. Het wordt ook steeds lastiger om aan de auto's te werken maar bv een auto laten spuiten is tegenwoordig al erg kostbaar om maar 1 voorbeeld te noemen. Dat de mensen dan ook niet geïnteresseerd zijn in die paar auto's die er wel staan, kan te maken hebben met het feit dat dit dan om de genoemde redenen dan ook minder toegankelijk is. Last edited by DutchBuild : 28-07-2013 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Jammer dat er over dat modder weggetje gereden moest worden, voor de rest was het wel een leuke middag...
Ook jammer dat ik geen internet had daar waardoor ik niets anders te doen had en me op een moment nadat ik alle auto's had gezien snel verveelde... Mijn auto was ook niet echt waard om daar te staan dus maar helemaal achteraan gezet (dat witte golfje met die kleine knalletjes :P )
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben de eerste paar jaar nog wel druk met dergelijke projecten gelukkig Er komen straks gelukkig wel weer een paar dikke auto's bij zoals een Ibiza met R36 en een Golf mk2 met R32 bi-turbo en 4motion enz Misschien een idee voor de organisaties om toch wat verschillende stijlen te gaan opsplitsen zoals de trailer-boys en de rijders-auto's Ik ga voornamelijk nog naar de meetings voor het kleine groepje dat het nog wel kan waarderen. Dit is dan ook de enigste ding die ik er aan kan bijdragen. Last edited by DutchBuild : 28-07-2013 at 19:43. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ah degene die graag met de show and shine mee wilde doen en niet achterin wilde staan |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha dat was een vriend die hem reed :P, ik heb zelf nog geen rijbewijs maar wil zo'n dingen niet missen :P Achja zag je die auto, die is niet show and shine waard (nog) :P
|
||||
|
||||
Quote:
mooie Foto;s
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zijn nu eenmaal dingen die in België spijtig genoeg niet mogelijk zijn door de keuring, heb alle moeite gehad voor een 1.3 naar 1.8 8v swap in orde te krijgen (dankzij een heel klein achterdeurtje) en dan moest ik volgens hen op originele schijven en trommels blijven rijden omdat mijn homologatie niet conform was met G60 remmen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap je volledig, en het lijkt mij erg vervelend als je met deze interesse in België geboren word. Van wat ik er over heb gehoord mag je er bijna niks en zelfs producten met TUV mogen niet gemonteerd worden en is het een kwestie van dingen veranderen zonder dat ze opvallen bij een keuring klopt dat ? |