![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor bandjes zijn dit, 165/45-15 conti's zeker? |
|
||||
|
||||
![]() Helemaal goed gegokt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er wel strak uit, mooie combo... TOP!
|
|
||||
|
||||
![]() Zal het aan hem doorgeven! TNX!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie jettas
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ha dat is hem gehehe ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe ik ook ff mee voor de gezelligheid. Heb de Jetta LX wel al 9 jaar niet meer, maar een pica heb ik nog wel:
Die brons-kleurige was de mijne !!!!! Met fabrieks-schuifdak !!!!! Grtz................ LRR Ps: Die blauwe was van een maat van me !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Brons getinte ruiten zijn ook bij mij van de partij ![]() Zoals ik begrepen heb, zijn bruin getinte ruiten donkerder... Wat bedoel je eigenlijk met sierringen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kwijl vrolijk met je mee ![]() En BOB's Jetta: Meesterlijk! Hele mooie kleur op die bak! Is dat ook een origineel lakje? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En natuurlijk de witte knippers niet te vergeten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() even voorstellen jetta 1 (marco)
nieuw hier (aktief dan) dit is de mijne |
|
||||
|
||||
![]() jetta 1 club is ook nog niet zo'n slecht idee waar kan ik me aanmelden ?
Gaan er nog jetta-1 rijder naar gti-club holland meeting in valkenswaard ? ik wel namelijk |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi :o |
|
||||
|
||||
![]() thanks nog naar valkenswaard zondag ?
|
|
||||
|
||||
![]() nog eentje dan !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep is de orginele kleur..... En tnx allemaal voor de complimenten....
|
||||
|
||||
![]() Mijn ex brouwsel die Toomy een tijd heeft gehad :
![]() En een van de leukste qua velgen : ![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze is echt top he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() pfff... mis mijn jetta ergens ook wel weer... Had mijn eerste moeten houden, strak maken en spuiten... mjaaaa... Ben ook blij met wat ik nu heb, en wil ik niet kwijt!
ff fotohoeruh dan: zo vond ik hem het mooist nog... maar op 8,5 en 9J staal was ook wel lache trouwens... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Bob's jetta blijft super, vooral met die nieuwe wielen, erg strak... maar de ATS blijven toch ook super... echt netjes!
Sponzer's jetta is ook helemaal goed! niks meer aan doen, helemaal af.... super kleurtje, super staat ook... Quote:
Dit is echt een hele goeie combinatie! prachtige wagen
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |