|
|||
|
|||
morgen kijken bij de golf wie gaat ook mee?
|
|
||||
|
||||
Advertentie is weg
|
|||
|
|||
klopt is verwijderd door speurders en mp aale atvertenties van hem
heb getipt en heb mail terrug van speurders en mp Last edited by kevinvdijssel : 12-07-2013 at 21:19. |
|
|||
|
|||
heb de wagen ophehaald is een redelijke wagen ben er goed uitgekomen met de ze jongen op papier en gaat spullen nog na zenden om de golf goed temaken .
heb ook zijn fouten gemaakt iedereen maakt wel eens fouten ik ook! |
|
||||
|
||||
Als ik het zo lees kun je naar je onderdelen fluiten... Maar wie weet komt het alsnog
|
|
||||
|
||||
Snap ik niet dat je na zoveel negatieve reacties hem nog koopt, lijkt me een beetje naief. Maja succes ermee zou ik zeggen
|
|
|||
|
|||
hou jullie wel op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Na zoveel reacties hier en dan nog kopen,????
Mag het niet zeggen maar hoop dat je er een grote bak ellende mee hebt dan leer je je les tenminste en niet voor elke scheet hier een topic openen |
|
|||
|
|||
Fabie ik denk dat je de colum niet goed heb gelezen!
Bent niet rieel |
|
|||
|
|||
Niet ????
, iedereen waarschuwt je voor die kerel, door de vele ervaringen. vervolgens koop je toch iets bij hem ... lekker slim dan hij moet nog vele onderdelen opsturen naar diverse mensen, denk jij dan echt dat jij je delen nu wel krijgt???? |
|
||||
|
||||
Die onderdelen kan je vergeten.
|
||||
|
||||
Tja, waarom geeft hij ze niet mee als je toch al daar bent, vreemd verhaal.
Volgens zijn zeggen heeft hij 70 mk1's staan en vorige week nog 35 hoorde ik weer, dus dan heeft hij er misschien wel een paar gesloopt. Zijn verhaal is iedere dag weer anders..... Heb dit al van verschillende mensen vernomen! |
|
||||
|
||||
Ik kan maar 1 woord verzinnen en dan hou ik het netjes. Stom!
|
||||
|
||||
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60 Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits Last edited by Pro FM : 14-07-2013 at 11:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Pff wat een pannekoek (nog zacht uitgedrukt) en inderdaad als je daar bent kon je die spullen toch meteen mee nemen lijkt me normaal als iemand je beloofd spullen mee te geven en je komt op een afgesproken dag de auto ophalen , dat diegene gewoon alles klaar heeft liggen om mee te nemen. Of ben ik nu gek ?? nou *uch* veel succes ermee, enne als het fout gaat : eigen schuld.
|
|
||||
|
||||
beetje raar verhaal allemaal...kan niet geloven dat iemand nog op die manier zaken zou willen doen..
denk dat er hier meer aan de hand is...tegenwoordig met al die financiele ellende met mensen in de schuld-sanering en alles ...je kunt mensen aan het eind van de straat al niet meer serieus nemen ,laat staan een wildvreemde en ze weten gewoon dat heel dat Marktplaats,Speurders,etc en zelfs de politie er toch niks aan doen... |
|
|||
|
|||
Dit verhaal is als een kut op een plank! Of je bent een enorm rund of je lult uit je nek!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is het de persoon zelf, ff ip check?... Ben wel benieuwd hoe dit afloopt, ff een project topic starten Kevin? |
|
||||
|
||||
Quote:
IP adressen zijn verschillend