|
||||
|
||||
Leuke wagen geworden Rick! vind alleen de 16v lip wat té... Maar das een detail... wielen zijn mooi geworden, en staan er netjes onder... ding ziet er verder ook strakjes uit! Alleen die kont er nog eens af...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
OFFTOPIC:
Quote:
Henk, ik heb het geld binnen. Super en veel plezier ermee. ONTOPIC: Nogmaals RS; ziet er goed uit! Mooie wagen en foto's
|
||||
|
||||
Hee guys,
bedankt voor de coole reacties. Eindelijk "hoor ik er ook een beetje bij" :biggrin: :o Over die GTi-lip; ik ben het niet met je eens. Ik vind het super bij het geheel passen. En voor diegene die om specs vroeg: - 1800 monopoint injectie, 90pk - Dunne bumps met chrome lijsten, - +/- 60/60 verlaging, - Zelfgepolijste (met de hand!) 15" MiM velgen, - 195/50 Kuhmo banden met V-profiel, - Achterklep in kleur (paneel tussen achterlichten), - GT-achterlichten (gespoten), - Zelfgemaakte embleemloze Golfgrill, - Koplampen met kruis, - Witte knipperlichten met zwarte bolletjes, - GTi-lip, - Booskijkert, - Remklauwtjes rood gemaakt, - Remtrommels zilver/grijs, - Klepdeksel kikkergroen En verder nog een hoop dat ik vergeten ben. Ik wil er dan nog een Jetta 16V achterklep spoiler op hebben, een donker Golf GTi interieur en een ovaal eindstuk op de demper (i.c.m. een tussendempervervanger voor de herrie :p ) Ik ben dus nog opzoek naar een Jetta 16V achterklepspoiler (zoeentje als Tjaap heeft, een van zacht zwart plastic), dus als iemand iets voor me heeft/of heeft gezien ... be my guest Matse, Rick Trouwens ... inderdaad wel toevalling kruk@b!! Volgende keer samen op de foto?! :biggrin: Last edited by || RS || : 30-06-2005 at 18:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde idee: Golf4 + Borafront = Bolf |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog een detail, het is een GTI lip van een 8V. De luchthappers zijn dicht!!