|
||||
|
||||
Wel jammer dat er geen foto van de motorruimte bij staat
|
||||
|
||||
wat moet je daar mee eigenlijk...
waarschijnlijk ooit al een keer of 3 al dan niet netjes overgespoten.. geen idee hoe die motor in de basis is op gebouwd...hoe de algemene staat verder is qua bedrading ,remvertraging etc... ding is gewoon een 1100tje op kenteken ...en tsja dan is het nog eens een klap geld ik bedoel een gewone 83er GTI met een goede gebruikte g60 (o.i.d) erin ,met normale gebruikssporen en geen miljion dollar BBSen eronder is dit wel waard.. maar zo'n bouwpakket als dit... het zou zo maar eens een hoop oud ijzer in de vorm van een 'gewoon' Golfje 1 kunnen zijn met een blok dat niet eens fatsoenlijk loopt..omdat het verkeerd gebouwd-afgesteld is.. ik noem maar wat...afgaande van wat foto's.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als de motor die er toen in zat nu nog in zit. Is de motor wel degelijk goed gebouwd. Stef weet echt wel wat hij doet. Dat zeg natuurlijk niks over de staat nu van de motor.