|
|||
|
|||
Deze week strakmaken en gronden....
|
|
|||
|
|||
mooie ruimte, en met uw golf komt alles goed zie ik keep it up!
|
||||
|
||||
Mooi project en een hele knappe werkplaats !
|
|||
|
|||
Never ending story.......
Maar hij staat in de grondverf voor een maand om helemaal uit te laten harden en dan na de bouwvak maar eens afwerken. |
|
|||
|
|||
Mooi, goed bezig !
Deze volg ik verder, ik hoop dat ik de mijne net zo strak kan afwerken |
|
||||
|
||||
mooi hoor!
|
||||
|
||||
netjes hoor..straks wel een berg ML erin ..anders ist binnen no time weer bingo...
|
|
|||
|
|||
Mooi kleurtje!
Nou de buitenkant nog....... |
|
|||
|
|||
Quote:
Na het spuiter gaat hij direct weg voor behandelen van bodem balken en overige holle ruimtes |
|
||||
|
||||
netjes hoor!
En de kleur is super idd |
|
||||
|
||||
Je pakt het goed aan, word een mooie auto!
|
|
||||
|
||||
Mooie auto, mooi hobbyhok!
|
|
|||
|
|||
Het behandelen van de holle ruimten zou ik doen met Mike Sanders Corrosions Schutz vet. Dat spul is echt helemaal super en je hoeft dan de rest van je leven nooit meer iets aan roest in de holle ruimten te doen. Voor 150 euro was ik klaar en zit er 8 kilo vet in alle holle ruimten van de auto. Dat ga je nooit redden voor die prijs met Tectiel ofzo. Het vet kun je opwarmen in een oude frituurpan op de laagste stand en dan spuit je het vet met een hele lange slang met sproeikop die aan een spuitbeker die op de compressor zit,in de holle ruimten. Het vet drinkt ook door in de al aanwezige roest en sluit ook al je lasnaden af van zuurstof. Meer info bij garage van de Pol in Bennebroek. Hier kun je ook de spuitset lenen bij aankoop van Mike Sanders vet. In een klein middagje was ik klaar.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hebben zijn ook een site? Van de pol? Bedankt voor de tip |
|
||||
|
||||
Quote:
+1 Ik heb het ook met Mike Sanders vet behandeld. Was 180 euro kwijt en hij heeft er 11 liter in geblazen. Wel niet bij van de Pol laten doen maar door iemand die ik via via kende van hier uit de buurt. |
|
|||
|
|||
We kunnen weer bijna gaan bouwen! Last edited by lkocken : 18-09-2014 at 21:32. |
|
||||
|
||||
Sow! Dat is een mooi kleurtje geworden
|
||||
|
||||
kijk ZO doe je dat!
|
|