|
||||
|
||||
Even een blokje ergens vandaan trekken! Ik had een 2E voor 100 euro, en heb nu al 50 euro toe door verkoop van de aanbouwdelen en versnellingsbak etc. Zeg niet dat ze altijd goed zijn, maar die van mij is prima, voor die prijs kun je mensen wel op hun woord geloven, als je een beetje kan inschatten wat voor typen het zijn
|
|
||||
|
||||
Ik denk als je besluit het niet te doen dat er een hoop mensen hem wel zo van je overnemen. Daarom gewoon zelf maken!
|
|
||||
|
||||
http://link.marktplaats.nl/670258978
Zijn er zat te vinden, zelfs op het forum hier... Als je hem nu wegdoet ga je er spijt van krijgen ben ik bang. |
|
||||
|
||||
Gewoon ander fris blokje op de kop tikken.
Kan hem er eventueel netjes inbouwen. Auto ophalen en dergelijke is ook geen probleem. |
|
||||
|
||||
persoonlijk zou ik eerst zelfs eens het carter er van onder halen om te kijken wat er eigenlijk stuk is, en dan pas een besluit maken of je de blok wisselt of deze herstelt,
want wat is een gerammel, door het op het forum te lezen kunnen mensen eigenlijk geen besluit nemen of erg is of ERG,(niet dat je het nu moet opnemen en posten :p)maar voor hetzelfste geld is het gewoon een klep die gebroken dat is wat ik zou doen, op hoge blokken zetten, olie aflaten e de reeks boutjes lossen, houd niet veel in wegdoen moet je niet doen, desnoods zet je hem weg tot de financien wel beter zitten |