|
||||
|
||||
van harte mooie basis heb je daar!! heb er ook 1 gehad ook orgineel gekocht ! leuk om mee te werken lekker makkelijk allemaal . Succes
|
|
|||
|
|||
mooi man! nog n plannenlijstje voor?
die ibiza is ook gaaf btw! wel vaker zien staan in apd
|
||||
|
||||
Ja die ibiza is van Bart. van het forum, met hem reed ik altijd mee naar meetings.
En plannenlijstje: Maandag samen met ferry (waarisperry) even weer wat kleine dingetjes doen, zoals gele lampenfolie, lampen in de bumper wrappen, us lights, stickers plakken, en nog even kijken naar 16" wieldoppen. En dan na 26 juli (PAYDAY ) ga ik mn schroefset bestellen en monteren In ieder geval voor MIVW moet ie op de grond liggen! |
|
||||
|
||||
Us lights zitten er ondertussen ook in!
Nu heb ik alleen een klein vraagje, want ik kan via een vriend een schroefsetje overkopen, maar deze komt onder een golf 2 vandaan, past dat zonder dat ik iets moet aanpassen? De vraag zal vast al 100x gesteld zijn maar kon het nergens vinden. |
|
||||
|
||||
Updated
Dat is lang geleden, maar ik heb zeker niet stil gezeten.
De vento ligt eindelijk laag!! slechte instagram hipster foto Dus daarmee ook naar volkstyle base gereden! Hier is ook te zien dat de lampen in mn bumper opnieuw gewrapt zijn en de logo's zwart gespoten. Vann de week de wieldoppen eraf gehaald en de staaltjes maar is een spuitbeurt gegeven. Deze zagen er niet meer uit, vies, roestig, en 1 kant was zilver, de andere zwart. Vandaar altijd gereden met die lelijke wieldoppen, maar nu zien de staaltjes er zo uit: En hier is ook te zien dat er dakdragers opzitten Volgende update heeft goeie kwaliteit foto's, dit is allemaal met de telefoon gedaan, meer heb ik nog niet bij de hand. Planning: -Uitlijnen -Oversized Wieldoppen -Subtiele Subwoofer erin -Sparen voor velgen -Hoodbra |
|
|||
|
|||
Net ding man!
|
|
||||
|
||||
Hee werk jij niet bij de Aktie sport in Zutphen? ^^
|
||||
|
||||
Vanmiddag samen met dennis (Dennisgolf1998) effe een rondje in het slechte (Lees hagel, regen, wind) weer, toch nog een paar plaatjes kunnen schieten
Meteen ook een update met wat betere foto's |
|
||||
|
||||
Status op dit moment. Plannen: Mistlichten inbouwen Opzoek naar wielen voor de zomer nogsteeds opzoek naar een vr6 lip opzoek naar nieuwe zijschermen ivm roest En binnekort APK, maar dat moet geen probleem zijn. |
|
|||
|
|||
Via VW Wob-shop kan je een VR6 bestellen, Ff via de achter kant vastzetten met tirereps en dan gaat ie lang mee
|
|
||||
|
||||
Quote:
is er een voor een golf, dan kom ik aan allebei de kanten wat te kort, sluit niet mooi aan dus |
|
|||
|
|||
Ideetje voor je.
Vr6 onderlip onder de voorbumper. Maar dat is mijn smaak |
|
||||
|
||||
Nette Vento, mooie eerste auto.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik al een hele tijd naar opzoek, maar die zoektocht is lastiger dan ik dacht |