|
||||
|
||||
Mensuh, friesland druppelt ook weer binnen
Wat een weekend!!! Vrijdag 15.30 tot zondag 18.45 Supergaaf weer, autoos en sfeer ook. Veel lui gesproken en gezien enzo blablabla :p Fotoos komen online, maar de sitebeheerder gaat verhuizen, kan ff duren!! Eerst maar es een beetje bijslapen
|
||||
|
||||
als ik de fototjes zie krijg ik echt zin om ook een luchtgekoeld wagentje te zoeken,
dus wie weet ik denk dat ik volgend jaar zowizo een keer kom piepen
|
||||
|
||||
Ik ben wel benieuwd wat het probleem was met de Surfbus van DGB.
Bij Eindhoven stond ie langs de kant, maar ik kon daar niet stoppen om te helpen. Was alleen een kleine vluchthaven. Ik hoop dat het niets ernstigs was. |
|
||||
|
||||
Ja wij hebben helaas ook veel luchtgekoeld spul aan de kant zien staan. In bijna alle gevallen was er al hulp geboden
|
|
||||
|
||||
Zo wat een toppie dagen waren het daar zoo te zien jammer dat ik helaas moest werken nou ja dan maar naar Spa
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben wij ook gezien terug....was ook wel errug warm!! Daarom hadden we bij voorbaat de achterklep maar geheel open gezet in de spijl |
|
||||
|
||||
om een of andere vage reden kan ik op het moment effe niks uploaden naar mijn site, dus die foto's laten nog even op zich wachten. hierbij alvast een voorproefje
|
|||
|
|||
Quote:
De achterklep of de motorklep ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahahaha, vandaar dat het niets hielp.... Tis nog vroeg... |
|
||||
|
||||
heeeeyyy gasten was super gezellig! bedankt allemaal.
sven succes jongen met je poot. en de foto´s staan vanavond op www.aircooled.nl cheersss
|
||||
|
||||
Haai daar allemaal!!! Was een errugg goed en gezellig weekend!!! Thank you all!!
Sven, heel veel sterkte en beterschap met je been! Martijn, hoe is het afgelopen met het concours? Oskar, gefeliciteerd met je op-het-laatste-moment-gewonnen-"King of the Jungle"-prijs!! Greetz
|
||||
|
||||
In the Budel, the mighty Budel the King who ruled the day....ahhhhoewwwwowowowhumambamburee....OSKAR gefeliciteerd..... :biggrin:
Sven, "watskeburt" ...sterkte de komende weken!!! Ik geef je veel kans bij het "roofrack jumpen" volgend jaar Geintje....nogmaals sterkte!!! Martijn idd nog een prijs gewonnen??? VA thx voor ut plekkie Iedereen bijzonder bedankt voor het gezellige weekend
|
||||
|
||||
zo ik was er ook bij 2 dagen voor het eerst dit jaar, super vet weekend !!!!!!! en ga volgende jaar weer ZEKERSTEWETEN.
heeft er niet iemand een foto van de rat-looker die de 1e prijs heeft gewonnen
|
||||
|
||||
de foto's staat er nu op hoor!
http://www.vwshows.info/pics/?map=2005/budel binnenkort ook nog een video clipje
|
||||
|
||||
Volgend jaar moet en zal ik heen! Wat een feest zeg...(Moet ik nog wel even een aircooled ride charteren )
|
||||
|
||||
Mooie foto's mensen!
|
||||
|
||||
Ja, foto's zijn idd errug mooi! Jammer dat ik er niet heen kon!
@ Rene: Ben je besmet met het virus?
|
|||
|
|||
Heb ook even wat foto's online gegooid : Budel 2005
|
||||
|
||||
Was ontzettend gaaf weekend... heb me prima vermaakt, veel gelachen.
@Sven... balen man... hoop dat ze je snel kunnen opereren, heel veel sterkte! Bedankt voor het BBQ-en! Was Top! Jammer dat het alleen zo voor je af moest lopen. @Oskar... Cool man de publieksprijs! Helemaal gaaf. @BKZ... en Brenda... het was heel gezellig! En natuurlijk ook de rest, was echt een superweekend... kom maar op met het volgende weekend, kijk er al naar uit! |
|
||||
|
||||
Als je de weg kwijt bent...
Als je de weg kwijt met in het internet-bos met Budel 2005 foto's...
Ik heb op http://www.vwspijlbus.blogspot.com de links naar Budel 2005 foto pagina's die ik gevonden heb bij elkaar gezet. Wel zo handig! |