|
||||
|
||||
heb vandaag bij ons en revisiebedrijf gebelt om de blok klaar te maken uithonen boren plus nieuwe zuigerveren 200 € gevraagt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
boren en dan nieuwe zuigerveren?dat is onmogelijk. als je blok voor 200 gehoond word en van nieuwe zuigerveren voorzien is dat niet duur,maar wat word er nu precies gedaan en wat moet je zelf doen?
|
||||
|
||||
heb gebelt en dat hebben ze tegen mij gezegt onderblok binnen brengen gehoont en geboort nieuwe zuigerveren 200 €
|
|
||||
|
||||
dat lijkt me vrij stug,want eens je geboord hebt passen je oude zuigers niet meer,en schiet je ook niets op met nieuwe veren.de motor hoeft er trouwens niet eens uit om het blok te honen,maar dat terzijde.
|
||||
|
||||
ja weet ook niet hoe ze te werk gaan maar dat hebben ze gezegt PUL.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben eens benieuwd.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:26. |
|
||||
|
||||
heeft ja dat was de prijs ..hoonboren van onderblok..
|
|
||||
|
||||
cilinderkop vandaag binnen gebracht van mijn mijn golf 2 td voor nieuwe klephoedjes cilinderkop word gereinigt ook nieuwe kleppen onderblok is binnen bij revisiebedrijf dus afwachten....gr
|
|
||||
|
||||
Netjes! Ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Ik heb vorige week me onderblok laten boren en overmaatse zuigers + nieuwe zuigerveren 355 euro.
Hoeft helemaal niet duur te zijn, al was er wel hoop verschil in prijs tussen een tuningsbedrijf of een motoren revisiebedrijf. Als je toch al alles uit elkaar hebt zou ik gewoon voor een overmaat gaan , dan weet je 100% zeker dat de cilindergaten weer goed zijn. Als je cilinderwanden al wat ovaal zijn krijg je het toch niet meer goed met alleen honen. |
|
|||
|
|||
Het valt mij wel op dat veel mensen het verschil tussen Boren (kotteren) naar een overmaat , en honen (uithonen genoemd door sommigen) om de cilinderwanden te ontglazen en weer een juist hoonpatroon aan te brengen niet weten.
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:25. |
|
|||
|
|||
is ook maar net welk merk/kwaliteit je plaatst
|
||||
|
||||
zou er echt verschil zitten in zuigers en zuigerveren weet dat VW de prijzen heel scherp zijn dus zal niet veel verschil zijn in kwaliteit heeft meer te maken van de opbouw een bewerken van de motorblok zelf.....GR
|
|
|||
|
|||
Zit wel degelijk verschil in kwaliteit denk daarbij aan materiaalkeus, gesmeed of gegoten, verschil in gewicht en afwijkingen in de maat. Sommige leveranciers kijken niet zo nauw
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 30-05-2013 at 21:23. |
|
|||
|
|||
Origineel Volkswagen is bijna altijd Kolbenschmidt,Mahle of Nural.
Als je iets van deze merken gebruikt is het altijd goed. Voor goedkoop en goed revisiewerk en onderdelen moet je anders Ronnieabf hier van het forum even pben |
|
||||
|
||||
na zoveel maanden project weer gestart eindelijk is de motor klaar van revisie moet nog versnellingbak monteren ..
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Netjes! Als je een vf plaatje gebruikt hoef je geen extra image tags te zetten
Maak je er een topic over aan?
|