|
||||
|
||||
Ik kom langs met een maat(kever) gewoon voor de fun, uitdeuken niet nodig, gewoon gezellig een praatje maken
|
|||
|
|||
ik kom met wat vrienden en een handje vol jetta's ook even kijken en voor een praatje.
|
||||
|
||||
Guys, even voor de duidelijkheid; We kunnen er geen meeting van maken. Het terrein is in bruikleen en hier niet voor geschikt.
|
||||
|
||||
Had verwacht dat dit binnen een dag vol zou zijn :S
|
||||
|
||||
Quote:
Dus we zijn niet welkom? Het gaat hier alleen om zaken en geld verdienen? Duidelijk
|
||||
|
||||
"Meeting" wordt gehouden om de hoek bij de Mac, Dave
Daar zijn jullie meer dan welkom om een praatje te komen maken!
|
||||
|
||||
Quote:
Denk niet dat het helemaal begrijpt. Het forum doet dit al jaren en om een dusdanig mooie aanbieding voor de leden te hebben zijn we afhankelijk van de vrijgevigheid van anderen. In dit geval zijn we voor de tweede keer te gast bij Van den Born carrosserie. Zij stellen ons een deel van de werkplaats beschikbaar. Dit is geen groot terrein waar we tientallen auto's kwijt kunnen. Dus inderdaad. Als je niet naar de uitdeukdag komt ben je niet welkom simpelweg omdat we er geen ruimte voor hebben.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 15-03-2013 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan wel ff kieken, wat is het exacte adres en welke tijd?
|
||||
|
||||
Verdere info over de "meeting" staat hier beschreven.. Daar zullen we dit topic niet mee vervuilen
|
||||
|
||||
Ik moet voor zaterdag helaas afzeggen. Ga het niet meer redden , zijn wat dingen tussengekomen.
Hopelijk een volgende keer wel aanwezig.
|
|||
|
|||
We'll be there :-)
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:17. |
|
|||
|
|||
Kan alles van buitenaf worden gemaakt of worden er ook panelen gedemonteerd etc (wielkuipen, deurpanelen, etc) ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er kan heel veel van buitenaf. Maar ik weet van de vorige keer, dat als je ergens (bijvoorbeeld een deurpaneel) vanaf haalt zodat ze er heel makkelijk bij kunnen dit zeker wel op prijs stellen.
|
|||
|
|||
Dat lijkt me ook. Lijkt me dat het ook veel werk kost als dit per auto nog moet gebeuren natuurlijk...
|
|
|||
|
|||
Ik moet me helaas ook afmelden aangezien de polo niet meer wil starten en Wss nog wel ff bij de garage zal staan.
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:17. |
|
||||
|
||||
Mochten er mensen last-minute willen komen dan kan dat, je kunt je dan aanmelden bij aankomst. Kom alleen wel voor 14:00u!
|
|||
|
|||
veel plesier vandaag . we zien de foto's wel komen denk ?
de volgende in het Noorden ? |
|
|||
|
|||
Geweldig georganiseerd weer. Twee deuken uit de auto van m'n vriendin laten halen, helemaal top. Bedankt mannen!!!
|