|
|||
|
|||
Ik heb het deel wwar de koplampen inzitten allleen een beetje moeten aanpassen
ik zal staks even fotos maken de radiateur van de scoda heeft namelijkeen platte fan |
|
||||
|
||||
Ik heb op het moment een Corrado 16V radiateur, die is redelijk breed. In combinatie met een SPAL ventilator (5 cm dik en veroorzaakt een orkaan..) past dit mooi voor een 20VT motor.
Voorkant met een universele intercooler:
|
||||
|
||||
Ik ga een dezer dagen ook mijn golf 2 tdi ombouwen naar fmic.
Daarvoor gebruik ik ook een intercooler van een mercedes sprinter. Ik zal wel posten hoe het wordt en wat ik hier voor moest aanpassen. En natuurlijk hoe het rijdt, iedereen praat hier over turbogat door de grootte van de ic en de lengte van de buizen. We zullen zien! |
|
||||
|
||||
Quote:
1 ding wat ik vaak niet snap , dat heel projecten met een standaard tdi een joekel van ic ervoor hangen met grote 60mm buizen met omweg wat oooooooit een keer geleerd heb is dat lucht te comprimeren is dus hoe groter de inhoud hoe langer het duurd voor er druk is opgebouwd en als je ziet naar de grote van een standaard ic op een tdi dan zou een grote ic met grote buizen alleen maar tenadele zijn van het rijgedrag van de moter, dus duurd het langer voor alles op druk is. correct me if i'm wrong |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik sluit me hierbij aan. Ben erg benieuwd naar t resultaat.
|
|||
|
|||
Genoeg setups, ga van het weekend even kijken hoe ik het ga maken, zit te twijfelen om een twin pass intercooler te bestellen zodat het pijpwerk kort kan blijven en mooi aan de linker kant kan blijven.
Vind zelf die buis om of over het blok naar RV niet zo mooi. Nadeel weer is dat de flow wat minder is
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Even dit topic uit het stof halen Past zo'n G60 intercooler ook als je dunne bumpers hebt? Ik kan me voorstellen dat dan enkel het kunstof grilletje onder de bumper niet meer past...correct me if I'm wrong Als iemand zo'n setup heeft met smalle bumpers....Fotootje a.u.b.
|
||||
|
||||
Moet volgens mij gewoon passen
|
|||
|
|||
Ik heb zo een set up.
G60 IC , dunne bumpers . Mk2TDI en het past. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zou je daar foto's van willen plaatsen? Wil zelf ook voor deze set up gaan in mijn Jetta 2 TDI. Bedoel hoofdzakelijk foto's aansluiting buizen ed. Last edited by Lesley : 14-03-2014 at 09:50. |