|
||||
|
||||
Binnenkort, nu nog niet mogelijk.
Zullen dit via dit topic communiceren.
|
||||
|
||||
Ben mijn mk2 weer aan het klaar maken voor 2013 en heb er best wel veel aan veranderd. Ik zal er echt alles aan doen om er bij te zijn omdat het mij vorig jaar niet gelukt is ivm de grote drukte met mijn werk voor klanten die toch ten alle tijden voor gaan.
Het is voor mij een soort van tussen-jaar, want ik wil in 2014 met meerdere auto naar div. meetings gaan en het liefst dat ik dan ook voorzien ben van een stand Een aantal extreme auto's zullen pas begin 2014 klaar kunnen zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Super om te horen Wilco Altijd leuk om je er bij te hebben! Hans
|
||||
|
||||
Quote:
Goed om te horen Het ziet er naar uit dat er ook een hele mooie Corrado mee komt met veel vermogen en ook 4MOTION enz en een mk2 met TFSI en 4MOTION. Ik ben vandaag weer druk geweest met mijn Blauwe Golf en staat nu weer op zijn wielen voor het eerst sinds 1,5 jaar. Ik heb veel veranderd, maar ik weet niet of de rennsport-velgen nog wel bijzonder genoeg zijn om mij hier voor aan te melden ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht ik al. Even goed bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen kan zich aanmelden, de selectie is aan RS-Velgen.nl & Custom Car Alloy. Zij bepalen wie er op de showground staan. Ik zou zeggen aanmelden dus!
|
||||
|
||||
Hans,wat is nu dan een speciaal wiel voor je auto?
Smaken verschillen nou eenmaal dus is dat niet moeilijk te beoordelen? Het hoeft in ieder geval geen BBS te zijn want daar rijdt toch de hele wereld al op
|
||||
|
||||
Quote:
Komt er aan, de info volgt. We zijn druk bezig! Fijn dat je zo enthousiast ben! |
|
||||
|
||||
Het is ook gewoon een top meeting!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat blijft een lastige kwestie, daarom hebben we ook besloten er geen "regels/criteria" aan te hangen op voorhand. We gaan gewoon kijken wie zich aanmeld en wat daar precies tussen zit. Het is wel haast met zekerheid te zeggen dat daar ook wel BBS-en (of andere bekende merken) tussen zullen zitten. De spoeling met echt unieke velgen is natuurlijk heel heel dun.
|
|||
|
|||
As ever looking forward to the Show !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nice pic of my Rallye on the Flyer (cheers) Si
|
||||
|
||||
Aankomend weekend wordt de registratie voor de camping geopend! We melden het hier als de site open is!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heuj!
|
||||
|
||||
De registratie voor de camping is geopend. Schrijf je nu in, we hebben 300 plaatsen beschikbaar
http://www.volksdub.nl/index.php/subscribe
|
|||
|
|||
Geboekt!
|
||||
|
||||
Ook mijn plekje staat vast.
|
|||
|
|||
Kaarten ook alweer geboekt
|
||||
|
||||
Goed bezig mensen!
De aanmeldingen voor de Special Wheel Edition stromen ook binnen, maar we zoeken er nog meer! Meld je dus aan!!
|
||||
|
||||
En ook weer ingeschreven. Ieder jaar weer reuze gezellig!!!!
|