|
||||
|
||||
dus no way is yes way
succes met het herstellen |
|
||||
|
||||
Ik had t niet verwacht, maar het spande erom.
voor 750 euro krijg je m in ieder geval wel weer klaar |
|
||||
|
||||
Ik snap dat behoud van auto nooit echt helemaal, de auto is toch van jou en niet van de verzekering ofzo?
|
|
||||
|
||||
Ja ze hebben allemaal rare benoemingen verzonnen. Nu is het nog een kwestie van uitgekeerd krijgen aangezien 3 auto's geen schuld hebben , auto 4 wel laat dat net een Duitse auto zijn.
Politierapport laat normaal 4-6 weken op zich wachten ... Geluk bij een ongeluk , ik weet het nog niet.
|
||||
|
||||
succes! ik hoop dat het een beetje snel en vooral netjes afgehandeld wordt
|
||||
|
||||
Quote:
Lees je polisvoorwaarden van je autoverzekering maar eens door dan.....
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad...en betaal maar netjes je polis op tijd... en kijk uit met zogenaamde internetverzekeringen e.d... als de wouten je aan de kant zetten en je bent hoe dan ook NIET aangemeld voor een WA ...nemen ze hem gewoon in beslag... vervolgens kun je gaan lopen bellen waar JOUW auto (niet dus) gebleven is... na een week bellen.mailen etc krijg je mischien te horen waar je hem kunt ophalen als hij weer verzekert is ....mag je nog wel even een boete plus een godsvermogen aan bergings/stallingskosten betalen.....zoniet....je hebt niet even 500,- ofzo.. kan ik me voorstellen gaat ie gewoon lekker de schredder in...dus uiteindelijk is er niks van jou bij.. ik kan het weten..ik heb dat geintje meegemaakt met verzekeruzelf.nl... nooit meer... |
|
||||
|
||||
Ik zit al 6 jaar bij verzekeruzelf.nl Al 3x schade gehad buiten schuld en ze regelen het allemaal prima.
|
||||
|
||||
Ben zelf via Diks verzekerd , goede gratis schadeverhaalservice digitaal inzicht in het schadedossier. Ik ben wel tevreden heb het politierapport binnen ga eens e.e.a. doorzetten , om er een beetje vaart in te krijgen.