|
||||
|
||||
Coole bak!
Wel wat voor "family-man Don" zo'n variant Of ga je de ruimte benutten voor nog meer bier mee te slepen? :biggrin: |
|
||||
|
||||
hehehehe.
Karretje erachter voor het bier hee Erwin
|
||||
|
||||
Zo, dat is inderdaad een erg leuke variant voor in de collectie, you lucky bastard! Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
stoer ding man!!
hier in de buurt zie ik er ook weleens zo eentje-> mat zwart!! dies erg vet!! |
|
||||
|
||||
wow, gaaf man.
'64, das wel een (erg) oudje toch? succes, ziet er goed uit to zo ver
|
||||
|
||||
damn.....Don...
Dat ding ziet er nog goed uit.. Veel succes met klaarmaken....( maar ik zie het al...dat is zooo gebeurt :biggrin: ) Greetz Ruud |
|
||||
|
||||
Effe interieur op de foto gezet.
Dit zag ik onderweg. Tuurlijk even SHOTTEN... VW ONLY Voor de brug naar Koblenz .... NICE binnenwegen. Back in time NICE shot Mijn ouwe patrol...... 4 ton op de teller. Brengt me overal
|
||||
|
||||
Ik zoek dus nogal wat voor een VARI
Goede spatborden. Goede bumpers. nieuwe raamrubbers Witte knipperlichten Perfect interieur ET ETc ETC ETC ETC Wie iets heeft liggen >>>> AUB reageren
|
||||
|
||||
[QUOTE=Don]Ik zoek dus nogal wat voor een VARI
Goede spatborden. Goede bumpers. nieuwe raamrubbers Witte knipperlichten Perfect interieur He Don, Ik heb nog wel het een en ander type3 :biggrin: o.a: NOS voor en achterbumper, NOS witte knipperlichten, gebruikte rode achterlichten, NOS overriders, gebruikte voorschermen etc. Groet mycha 64er ponton
|
||||
|
||||
Quote:
zoek je niet gewoon een wagen erbij? :p succes
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik ook blij om..je hebt toch geen geld om je aankopen te betalen, pik. betaal eerste maar wat je wél gekocht hebt. |
|
||||
|
||||
cool machien
|
||||
|
||||
erg mooi, veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil wel een bus kopen hoor |
|
||||
|
||||
Perfect, weer een type 3 rijder erbij!
Gefeliciteerd |
|
||||
|
||||
Helemaal goed Don,
Als je hem laat spuiten bij Roland P. kom je even een bakje doen? Is vlakbij +/- 5km, en op de route! Greetz Ron