|
||||
|
||||
Ik denk dat je er het beste aan doet om even die pruts het zelf zooi los te prutsen Of in ieder geval te kijken waar het allemaal heen gaat... Heb je iets van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ofzo?
Mijn stroomverlies is ongeveer 1mA, dus 0.001A, heb ik nog even gemeten. Maar ik heb dus geen GTI, zonder computer dus. |
|
|||
|
|||
Quote:
accu verliest altijd wel wat stroom. koppel de accu maar eens af en meet na een aantal dagen de spanning in de accu maar eens. maar als de auto zoveel stil staat, kan je de accu toch aan een druppel lader zetten? |
|
||||
|
||||
Bedankt Joris om even te gaan meten ... mijn ampérage ligt dus een 7tal hoger dan die van jouw in stilstand :| Was sowieso van plan om nu dinsdag alle elektriciteit te herleggen ...
Ik heb wel een hendel zitten in mijn dashboard om de ventilator vanvoor zelf aan te zetten wanneer ik wil, ook erbij 'geprutst' van de vorige eigenaar ... Wel handig geef ik eerlijk toe ! Ja druppellader had ik ook al overwogen maar ik zit zonder stopcontact in mijn garage dus dit is jammer genoeg geen optie misschien een batterijslot eventueel ... dinsdag brengt raad ! Groeten Dennis