|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap niet wat hier misgegaan kan zijn, feitelijk gezien zijn dit imo de aller simpelste motoren die er zijn. Boven op tijd zetten en onder op tijd zetten en klaar.. Bij die franse braaizooi heb je te maken met poelies waar geen spiebaan inzit of merktekens/referentiepunten opzitten en waarvan je het kleppendeksel afhaalt en de nokkenassen je direct je gezicht in springen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wil het je wel uitleggen hoor....... |
|
||||
|
||||
Quote:
@ranchdude,houd ons niet langer in spanning
|
||||
|
||||
Close,,, ik houd de Golf 3,, deze gaat de deur uit zoals hij er nu bij staat
PM voor als je interesse hebt. Mag weg voor weinig. |
|
||||
|
||||
Eh heel stom misschien, maar: Haal de bougies er eens uit en probeer met de hand(+ratelsleutel) de motor eens rond te draaien.
Ik heb ooit een 924 gekocht. Verkoper zei dat de startmotor het niet deed. Thuis ging het blok ook niet rond. Bougies er uit om de compressie te verlagen en dan met de hand ronddraaien. De benzine spoot er uit! Daarna bougies er in, aanslepen en hij liep weer. Ik lees dat je de koppakking ook vervangen hebt, misschien is er toch iets niet goed en is er een verbrandingskamer vol met een vloeistof. Nee heb je. En het kost niet veel....
|
||||
|
||||
mocht het blokje toch nog overleden zijn dan heb ik hier nog een zeer goede plaatsvervanger liggen voor de handige harry's. Voor de gene die daar belang bij heeft kan mij pm'en
|
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt me een kleine moeite om ff te checken |
|
||||
|
||||
Krijg het idee dat er iets in de verbrandingkamers ligt. Hetzij vloeistof of iets vergèten op te ruimen..
|
|||
|
|||
heb eventueel ook nog wel een 1300 motor voor je
kun je lopend horen omgeving musselkanaal |
|
||||
|
||||
Verkocht...
|