|
|||
|
|||
Ik vind hem heel erg vet !!
|
|
||||
|
||||
Het nieuwe seizoen komt er aan en ben druk bezig om mijn Golfje hier voor af te maken
Ik heb het afgelopen jaar echt geen tijd gehad voor mijn eigen auto's en heb nu alles dus zodanig op de rit dat ik op zaterdag de hele dag en Dinsdag- en Donderdag avond voor mijzelf aan de gang kan. Ik ben hier erg blij mee want heb weer veel aan mijn Blauwe Golf kunnen doen en kan hiermee naar diversen meetings dit jaar. De veranderingen zijn nog niet goed zichtbaar omdat het meeste in de techniek zit op de foto's die tot zo ver gemaakt zijn. Mijn auto heeft nu weer de originele GTI achterlichten, rode GTI-embleems op de zijkant in de sierstrips en krijgt nu de originele koplampen, knipperlichten en een gril met rode bies. Ook komen er nog ander spiegels op van een oud model mk2 die ik vervang voor wat er nu op zit. Front zit er weer op en moet nog een nieuwe downpipe maken en later de gehele uitlaat, maar moet nu nog wat stiller omdat ik er nog mee naar het RDW ga binnenkort. Het front zit weer in elkaar en zoals je hier goed kan zien is er nog weinig origineel omdat het erg moeilijk was om hier een dikke intercooler in te krijgen in combinatie met de smalle bumpers : De voorkant heb nu ook nog eens 6mm verder laten zakken wat hem wel goed doet denk ik Volgende week probeer ik de koplampen en gril enz er weer in te hebben Last edited by DutchBuild : 17-03-2013 at 10:17. |
|
||||
|
||||
gaaf! erg benieuwd naar de auto op een meeting
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ongelooflijk brute Golf!! Ook erg benieuwd hoe 't gaat ogen met de originele verlichting!
|
||||
|
||||
Dikke auto.
|
||||
|
||||
Die wielen staan hem dik
|
||||
|
||||
Super, hoop hem dit jaar eens live te zien
|
|
||||
|
||||
gewoon super!
|
|
||||
|
||||
ik ben de laatste dagen alle topics van je aan het lezen en sta versteld van het werk dat je verzet aan de auto's en vind het super om te zien wat je allemaal maakt en vermaakt. m'n complimenten!!
|
|||
|
|||
Fuck vet!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Naizzzz
|
||||
|
||||
Bedank voor jullie erg positieve reacties!!!
Ik heb vorige week zaterdag en vandaag weer aan deze Golf kunnen werken en probeer er zo veel als mogelijk mee door te gaan op de avonden en zaterdag. We zijn bezig met de nieuwe downpipe en ben nog allerlei andere kleine klusjes aan het klaarmaken. Ik zal volgende week zaterdag weer wat foto's plaatsen van de gedane arbeid, want hoop dan de downpipe en voorste stuk uitlaat af te hebben en ik hoop dan ook de nieuwe gril en verlichten te hebben gemonteerd |
|
|||
|
|||
Zit er goed uit, net als de rest van jou projecten.
|
|
||||
|
||||
wat voor banden heb jij erom liggen? Ik heb op de mk1 16 rs zitten 7j maar wil graag semi sliks als de r888 ofzo maar vind nergens een goede bandenmaat. enkel 195/50 maat dat vind ik dan weer TE hoog. |
|
|||
|
|||
zijn dat geen 17inchen? en semi slicks zijn meestal niet in lage maten te krijgen maar 195 45 16 zijn wel wat mooie banden te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze velgen zijn nog 17 Inch, maar de BBS E26 die ik er nu onder heb zijn wel 16 inch, maar dan wel 8J. Ik moet je zeggen dat ik erg tevreden ben over deze Yokohama banden, en zijn ook leverbaar in 205/40/16. Yokohama 205/40/16 Wat ik om de Compomotive velgen had zitten: Model: Yokohama parada spec 2 Maten: 205/40/17 Ik heb er nu gewone zomerbanden banden onder, maar ik zit er over te denken om deze te vervangen voor de Falken Azenis die zeer goed zijn, en erg mooie maten heeft: Je zou voor de 205/40/16 kunnen gaan wat erg mooi is op een 7J velg Falken - Maten Last edited by DutchBuild : 24-03-2013 at 01:05. |
|
||||
|
||||
maar in 195/40 zal ik dus niet makkelijk semi slicks vinden?
Dat zo wel ideale maat zijn, 205 gaat net teveel band zijn om nog te kunnen zakken vooraan. |
|
|||
|
|||
Fuck die wielen moet ik onder mijn 450pk 306je hebben!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de grijze Compomotive velgen bedoeld, gaat dat prima omdat ze deze op maat maken en je de ET, steek en kleur enz zelf kan opgeven. |
|
|||
|
|||
wat kost zon setje ?
|