|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Mooii project ik ben benieuwd naar wat meer foto werk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Heb ik die toen niet in zwolle zien staan? Achter de geel geverfde audi..
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij heel erg leuk rijden zo'n mk1 r32 en dat geluid!
Ik had hem natuurlijk al even bekeken toen ik het oude blok kwam ophalen
|
|||
|
|||
zo dat is nog eens een motor in een mk1
wat zal dat hard gaan als alles perfect is aangesloten wat bij jou zeker zal lukken. ik hou dit topic in de gaten |
|
||||
|
||||
ziet er echt dik uit stefan. Wil ik in de toekomst ook
|
|
|||
|
|||
Waar blijven die foto's stefan
|
|
|||
|
|||
@ tim je moet ook wat tewensen overhouden he!! ik heb al wel nieuwe ideetjes hahaha.
|
|
|||
|
|||
tijd voor een paar nieuwe foto s
motorsteun rechts, op de poot gelast dit is een 20mm dikke staalplaat met schroefdraad er in getapt. is afgewerkt met stukjes plaat staal moet alleen nog strak gemaakt worden. |
|
||||
|
||||
Top project
|
|
|||
|
|||
motorsteun rechts ook op de poot bevestigd, deze is er ook ingelast 15mm dikke plaat en afgewerkt met plaatstaal, het verschil tussen de motorsteun heb ik opgevangen met 2 u kokers moet nog afgelast en afgewerkt worden. |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit
|
|||
|
|||
motorsteun voorzijde, deze is gemaakt van een stuk hoekijzer 10bij10 cm en een achterste baksteun van een golf 3 vr6, en de orginele bevestiging van een vr6 steun aan de motor Last edited by Pewi Vwteam : 29-12-2012 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Tof project! Had deze al eens bekeken toen ik bij wilco op bezoek was
|
|
|||
|
|||
en nog een foto van de onderste motor steun, dit is een stukje golf 4 steun, stukje zelbouw, een draagarm rubber van een golf1 en stalen gedeelte is ook golf 1 maar dan verbouwd. |
|
|||
|
|||
en dit moet er voor zorgen dat het geweld tot stilstand gaat komen |
|
|||
|
|||
en de remklauw gezien van de binnekant, ook met zelf gemaakte adapters. |
|
|||
|
|||
schakel toren van een golf 4 gti gekoppeld aan de golf 4 v5 versnellingsbak mooi onder de tunnel bevestigd, en gewoon ruimte voor de uitlaat. |
|
|||
|
|||
ook het orginele dashbord moesten wijken voor wat luxers, polo 6n2 bj 2000 dashbord alles heeft er al ingezeten en past perfect, heb de helft weer gedemonteerd anders kun je nergens bij. en hier ook het golf 5 gaspendaal te zien. de complete draadboom is ook van een polo 6n2 van koplampen tot achterlichten, hier heb ik alles uitgehaald wat niet nodig is [overbodige luxe ] hier heb ik de motor kabelboom van de golf 5 r32 weer op aangesloten, met als resultaat starten lopen en alles werkt zoals het moet werken. Last edited by Pewi Vwteam : 29-12-2012 at 22:24. |
|
|||
|
|||
Goed bezig stefan. Zo moeilijk was het niet toch haha
|